- mOtz^ - Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg satt på en convertering her om dagen. Jeg skulle konvertere 1 ca. 1 GB fil til et annet format.... Jeg hadde to slike filer, like store, og tenkte at disse to kunne ha konvertere samtidig. Konverteringsprogrammen: AVSVideoConverter 2.5 Rett etter at jeg hadde startet begge to meldte Windows om at jeg hadde for lite minnet , så jeg ble litt skuffet da.... Minnet mitt: TwinMOS PC3200 512 MB Sluker et slik program minnet ditt, eller er det noe galt med det?? For å ha sagt det også, så har jeg fått samme feilmeldingen når jeg spiller Battlefield 1942..... Hovedkortet mitt: EpoX 8RDA+ er det en mulighet for at minnet og hovedkortet ikke passer sammen? HELP!?? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du sjekket i oppgavebehandling/prosesser om det faktisk er et eller annet som "spiser" minnet ditt? Hvor stor swapfil har du? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 I oppgave behandlingen virker det helt normalt.... Pleier bare å "klikke" når litt større porgrammer inntar pc`ens hukommelse.... Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er sikker på hva en swap-fil er, eller hvordan man skjekker det/den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå