Uxzuigal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Først og fremst:) Nei dette er ikke en pirat kopi, men en forhånds bestilt kopi som kom i posten i går. Nå til problemet:) Har kommet til siste level og skal drepe Lucifer, men han vil ikke dø, uansett hvor slem jeg er med ham.. Noen som har cluet på hvordan få denne slemme mannen til og dø? mvh. Snabben Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) hvis du gir ham en stor klem vil han vike bort fra sine onde veier. Noen folk er bare misforstått og trenger en klem...neida, jeg veit ikke jeg, har ikke spillet enda.. men det er garantert ett eller annet trix for å få det til...(eller er det typen spill der du bare pøser på med skade?) sjekk rundtomkring på mappet om det er noe du kan gjøre/manipulere for å skade ham elns.. Endret 10. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ehm, forhåndsbestilt kopi av et spill som ikke har kommet ut? Selv om man bestiller på forhånd så betyr vel ikke det at man får spillet før det kommer i butikken? Stenger denne til jeg får en god forklaring på hvordan dette kan være en lovlig kopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg