hhhhhhhh Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvis man mangler punkbuster til vietnam, hvor kan man da laste det ned? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Legg inn Punkbuster som ligger på Battlefield Vietnam CD3. Last så ned denne filen , legg den i Battlefield Vietnam/pb/ og kjør filen. Punkbuster vil automatisk oppdatere seg selv når denne filen blir kjørt. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Legg inn Punkbuster som ligger på Battlefield Vietnam CD3. Last så ned denne filen , legg den i Battlefield Vietnam/pb/ og kjør filen. Punkbuster vil automatisk oppdatere seg selv når denne filen blir kjørt. Men nå har det seg sånn at jeg har lånt bort cd-3. Går det ann å laste det ned på punk buster sin hjemmesider eller fileplanet eller må man bruke cd-3? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 "lånt bort cd3" jaja. Legg inn fra cd-3 du. Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 "lånt bort cd3" jaja. Legg inn fra cd-3 du. Men nå har det seg jo sånn at jeg kanskje ikke får den tilbake på en stund. Det eneste jeg lurte på var om det var en plass hvor man kunne laste ned punkbuster. Egentlig så skjønner jeg ikke hva som er så galt med det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bfv.php Tok meg nøyaktig....hmmm ...7 sekunder å finne den v.h.a Google Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bfv.php Tok meg nøyaktig....hmmm ...7 sekunder å finne den v.h.a Google Det trenger ikke å være spydig, jeg har faktisk brukt google. Og den siden som du henviser til, er bare for å oppdatere punkbuster. Det er ikke en punkbuster client... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det trenger ikke å være spydig, jeg har faktisk brukt google. Og den siden som du henviser til, er bare for å oppdatere punkbuster. Det er ikke en punkbuster client... Aaah, da så. Beklager, min feil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvis du har "lånt" bort CD3, få han dusten som har lånt den av deg til å e-maile/MSN'e deg install fila da...kan ikke være mer enn 1-2Mb (min pb mappe er 2.34MB installert...) Lenke til kommentar
ELF Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hmm har du skrudd det på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå