malcolm2 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei. Har tidligere hatt bredbånd fra Nextgentel. Var helt konge! Funka bra å laste ned fra dc++. Eneste jeg husker at jeg måtte gjøre var å åpne noen porter i routeren. Men nå har jeg flytta til en leilighet med innlagt chello bredbånd og da får jeg ikke dc++ til å funke. Er det sånn at man må åpne for porter her også? Noen som i så fall vet hvordan jeg gjør det? Lengter etter å kunne laste ned litt igjen.... På forhånd takk!! Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Men nå har jeg flytta til en leilighet med innlagt chello bredbånd og da får jeg ikke dc++ til å funke. Er det sånn at man må åpne for porter her også? du har selvsagt satt ip til passiv i instilligene??? Lenke til kommentar
malcolm2 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Ja jeg har prøvd både med passiv og også med å sette ip-adr min, men ingen av delene funker. Jeg kommer litt på gli i dc. Det vil si at jeg kommer inn på HUB'ene men får "connection timeout" for hver bruker jeg prøver å komme inn på... Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 en kamerat av meg hadde samme problemet... han har ikke klart å fixe det ennå (mist ikke håpet), men prøv kazza (jeg veit edt suger) men prøv for å se om det funker.. håper det er andre hw folk som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
malcolm2 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Hmm... Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde, men plutselig stoppet den med å gå i connection timeout og begynte faktisk å laste ned. Så da løste egentlig problemet mitt seg av seg selv, men takk likevel Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 det er vell bra det det var sikkert du som *fixa* no bra det løste seg dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå