Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Langt i fra hacking, men får mange sine blodårer til å pumpe.

 

En gøyal sak jeg gjorde i mine yngre dager på lan, var å lage en .bat eller .cmd fil som inneholdt f.eks:

 

assoc .exe txtfile

Alle .exe filer blir da åpnet i notepad. Ble mye frustrasjon ut av det. ;)

 

For å endre tilbake til original:

assoc .exe exefile

 

For å lage hærverk i My Computer

subst g: c:\windows
subst h: c:\windows
subst i: c:\windows
subst j: c:\windows
subst k: c:\windows
subst l: c:\windows
subst m: c:\windows
subst n: c:\windows
subst o: c:\windows
subst p: c:\windows

 

For å reparere

subst g: /D
subst h: /D
subst i: /D
subst j: /D
subst k: /D
subst l: /D
subst m: /D
subst n: /D
subst o: /D
subst p: /D

 

Cmd eller Bat filene må selvsagt kjøres fra maskinen til kompisen du skal kødde med.

Lenke til kommentar
noen som kan lage ett script som sender en fil over til en ip og så starter filen?

Da må man isåfall utnytte et sikkerhetshull i et eller annet program (hørte jeg windows?), eller finne et 'bytte' med diverse backdoors installert. Ingen seriøse applikasjoner ville la deg bare sende filer og åpne dem ukritisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første "hackingen" jeg gjorde var å skrive et cpp program som kopierte seg til windows mappa, lagde registry keyer, sletta orginal, og restarta maskinen^^ så når maskinen starta igjen slo den seg av igjen..

 

sendte den til en kompis og han satt der i 3 timer uten å skjønne bæra :)

Lenke til kommentar

Funker ikke, pga av du ikke kan slette filer som er i bruk av operativsystemet, ihvertfall ikke så lenge operativsystemet er i gang, herregud hotstian, du burde vite bedre! :mad:

 

Du kan jo også lage en prosess som du setter til realtime (med programmering selvsagt) og deretter setter det til å gjøre et eller annet dritt, da stopper hele systemet nesten helt opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...