Dahl Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg ville bare nevne at jeg cracka mitt første spill i dag, Total Annihilation (multi/skirmish no cd), jeg synes det var litt relevant til tråden Prøvde meg først på Diablo men det var ganske vanskelig... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Han har da ikke lagt ut noe materiale, eller sagt hvordan man bruker en crack. Synes ikke tråden strider noe særlig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "K00l, jeg byttet ut 0x75 med 0x90 i en binærfil! jeg er lite tøff dah!" Jeg er burde vært bura inne burde jeg. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Langt i fra hacking, men får mange sine blodårer til å pumpe. En gøyal sak jeg gjorde i mine yngre dager på lan, var å lage en .bat eller .cmd fil som inneholdt f.eks: assoc .exe txtfile Alle .exe filer blir da åpnet i notepad. Ble mye frustrasjon ut av det. For å endre tilbake til original: assoc .exe exefile For å lage hærverk i My Computer subst g: c:\windows subst h: c:\windows subst i: c:\windows subst j: c:\windows subst k: c:\windows subst l: c:\windows subst m: c:\windows subst n: c:\windows subst o: c:\windows subst p: c:\windows For å reparere subst g: /D subst h: /D subst i: /D subst j: /D subst k: /D subst l: /D subst m: /D subst n: /D subst o: /D subst p: /D Cmd eller Bat filene må selvsagt kjøres fra maskinen til kompisen du skal kødde med. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Også kalt en fin måte å bli gaffa på... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Også kalt en fin måte å bli gaffa på... ja (hackere ) jeg er jo en selv Lenke til kommentar
saboi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja hotstian. jeg tror du er den største hackern jeg veit om. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mener at jeg såg denne tråden i 2001 også Uansett noen som kan lage ett script som sender en fil over til en ip og så starter filen? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jo det finnes faktik et sted ute på weben Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 noen som kan lage ett script som sender en fil over til en ip og så starter filen? Da må man isåfall utnytte et sikkerhetshull i et eller annet program (hørte jeg windows?), eller finne et 'bytte' med diverse backdoors installert. Ingen seriøse applikasjoner ville la deg bare sende filer og åpne dem ukritisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Første "hackingen" jeg gjorde var å skrive et cpp program som kopierte seg til windows mappa, lagde registry keyer, sletta orginal, og restarta maskinen^^ så når maskinen starta igjen slo den seg av igjen.. sendte den til en kompis og han satt der i 3 timer uten å skjønne bæra Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 for windows er vel denne favorit #include <windows.h> #include <iostream> int main() { system("pause"); system("format c:"); system("format d:"); (((osv))) return 0; } Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Funker ikke, pga av du ikke kan slette filer som er i bruk av operativsystemet, ihvertfall ikke så lenge operativsystemet er i gang, herregud hotstian, du burde vite bedre! Du kan jo også lage en prosess som du setter til realtime (med programmering selvsagt) og deretter setter det til å gjøre et eller annet dritt, da stopper hele systemet nesten helt opp. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 int main() { int before; before = GetTickCount(); SetPriorityClass(GetCurrentProcess(), REALTIME_PRIORITY_CLASS); while ((before + 500000) >= (int)GetTickCount()); SetPriorityClass(GetCurrentProcess(), NORMAL_PRIORITY_CLASS); return 0; } Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis poenget er å ødelegge mest mulig, hvorfor ikke bare skyte maskinen i småbiter? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Godt poeng! Jeg så et lite innslag om .50 - geværet. Verdens kraftigste våpen du kan få tak i eller noe. Den gjør nok susen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis poenget er å ødelegge mest mulig, hvorfor ikke bare skyte maskinen i småbiter? Fordi ikke alle har noe å skyte med, bortsett fra sprettert... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hotstian: Sånn ja! der har du den! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 i teorien så er vell alle hackere men derimot white hat hacker og black hat hacker er noe annet... btw, hacker er mediaskapt..det er crackere.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva med å kasnkje komme tebake til temaet.. !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg