Terrasque Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jada. Går til og med raskere av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hva er comandoen får å slå på att du kan mota meldinger igjen da?.. Etter att du har skrevet net stop messenger ?? EDIT: hehe fant d vist ut.. Ganske Logisk: net start messenger Men noen som vet hvilket vb-program man skal bruke får å kunne endre på hvem som sender "net send" meldingen?.. Noen som har noen andre.. Morro triks og komme med? Endret 19. august 2004 av Mellet Lenke til kommentar
søppel Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jørs -- liv i denne tråden ennå? Vet ikke om det har blitt nevnt, men: "Hacker HOWTO". Endret 19. august 2004 av søppel Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Men noen som vet hvilket vb-program man skal bruke får å kunne endre på hvem som sender "net send" meldingen?.. Dette Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hmm, fikk ikke helt till med den der net send.exe ... Navn: Per Melding: Blabla Send Til: datamaskinnavn Hmm, funka ikke... Prøvde å skrive Ip istedet får datamaskinnavn.. Funka ikke likevell.. Endret 19. august 2004 av Mellet Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er mange som ofte lurer på noe kult å gjøre på lan osv... Bare bruk fantasien... Utnytt de portene som ofte er åpne på LAN..... Prøv dere fram hjemme i ett eget nettverk, før dere gjør ting med andres... ekke bare ting man kan gjøre som "offeret" merker med en gang... Man kan lage ett script som forandrer en verdi i registeret... som feks reg nøkkelen.. : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\LegalNoticeText.reg som er fuyllstendig harmløs men gjør at en liten boks kommer opp hver gang man logger på.. som man kan skrive hva man vill i.... gjett om offeret for sjokk vis du har god fantasi i den teksta... en annen nøkkel er: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList Med dette kan du gjøre noe som er helt harmløs men vill skremme brukeren ennå mer.. men da må du vite mer om offerets bruker... vis du har brukernavnet till den kontoen offeret oftest bruker... Lager du ett script som lager en DWORD verdi, og kall den for brukernavnet te offeret.... dette vill gjøre at når han eller hun skal logge på neste gang vill han ikke kunne se kontoen sin i velkomstskjermen........ bare non ide*er jeg skrev ned fort, men.. alle funker.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Å hvordan har du tenkt til å endre verdiene fra din egen pc? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Bare bruk fantasien... Utnytt de portene som ofte er åpne på LAN..... Vil tro dette kan hjelpe deg, Jonas, men hvordan man utnytter åpne porter vil jeg gjerne ha en innføring i... noe annet enn å kode sockets i C++ ?? (eneste språket jeg kan litt av) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Å hvordan har du tenkt til å endre verdiene fra din egen pc? Prøver meg fram nå har en muligens løsning... vis du likte ideèn..?? EDIT: Scriptet (regendringa) er i det minste ferdi... Endret 20. august 2004 av HoaXed Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Selfølgelig liker jeg ideen! Hvilket språk skriver du det i? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Selfølgelig liker jeg ideen! Hvilket språk skriver du det i? Helt enkelt... Notepad.. Lagde den øverste ideèn først.... Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "LegalNoticeCaption"="//dette vill stå som header// Central Inteligence Agency | HQ HoaXed" "LegalNoticeText"="//Body tekst// We have been reported from upper HQ'ers that you're have illegall information at this copmuter.. If you not remove this in 1(one) hour, your computer will be no longer in use.. Regards CIA.." .... Dette er kunn selve måten det forandres på.. lagre den som hvaduvill.REG .. Holder på en enklere måte å lure offeret på..... pga nå må han trykke ja to ganger... men det går framover... ;-) EDIT:Hater engelsk.. Masse feil i den engelsken iallefall.. Endret 20. august 2004 av HoaXed Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det er jo ikke ordentlig hacking (cracking for de som vil diskutere) når offeret må gjøre/trykke på noe. Edit: Å endre register verdier kan jeg også gjøre fra pc'en hans. Kan bruke Visual Basic til det. Endret 20. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er jo ikke ordentlig hacking (cracking for de som vil diskutere) når offeret må gjøre/trykke på noe. Edit: Å endre register verdier kan jeg også gjøre fra pc'en hans. Kan bruke Visual Basic til det. Vis du kan endre fra hannes pc'e.. Hvorfor bruke VB.. Da er det jo kunn å gjøre det manuelt... Og har IKKE sagt at dette er cracking (ondsinnet= cracking), man kan heller kalle det en tweak, som kan brukes till å kødde med andre LAN folk.. eller andre folk ellers.. Vis man skal fjerne at man skal måtte trykke på no, er dette mulig.. ifølge han personen jeg har nevnt lengere oppe i denne tråden.. han lager ett script nå.. Klarer ikke han det, klarer ingen.. mener jeg... ;p Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Hmm, ok... Men hva om man vill fjerne den boxen da ?.. Så den ikke lengere popper opp?.. Kan du lage ett script som jeg kan lage i NotisBlokk?.. Endret 20. august 2004 av Mellet Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hmm, ok... Men hva om man vill fjerne den boxen da ?.. Så den ikke lengere popper opp?.. Kan du lage ett script som jeg kan lage i NotisBlokk?.. Vis man skal fjerne at man skal måtte trykke på no, er dette mulig.. ifølge han personen jeg har nevnt lengere oppe i denne tråden.. han lager ett script nå.. Klarer ikke han det, klarer ingen.. mener jeg... ;p Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Vis man skal gå litt tilbake till topic.. Om cracking... Vis offeret har xp, og du har fysisk tilgang till pcen men ikke har passord eller noe... Lag en batch fil, som inneholder kommandoen Net User Administrator "detpassordetduønsker" , og du endrer passordet till administrator brukeren.... Bare følte for å si det... Enkleste noensinne, men det betyr at offeret må kjøre batch fila føre..... Endret 20. august 2004 av HoaXed Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hvis du står foran noen andres pc og skal logge deg inn, men ikke kan passordet, er det bare å trykke "Esc" når den spør om passord og brukernavn... (har bare testet i Win98(funker ikke i Xp)) skikkelig hacking altså..... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hvis du står foran noen andres pc og skal logge deg inn, men ikke kan passordet, er det bare å trykke "Esc" når den spør om passord og brukernavn... (har bare testet i Win98(funker ikke i Xp))skikkelig hacking altså..... hehe... Man kan gjøre no lignende i xp og.. men dumt å gå inpå her, vikke få advarsler.. er muli å komme forbi velkomstskjermen selvom brukeren har sutti administrator passord oxo... (vis ikke han har resatt admin passordet, er det jo bare å trykke CTRL+ALT+DEL x2 , og skrive administrator, la passordet være blankt å logge inn... ) Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Med mindre du har admin passord, noe alle bør ha... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Med mindre du har admin passord, noe alle bør ha... EDIT: sorry, dobbelpost... Men noe ikke altid alle har........................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg