Gå til innhold

Dette må du bare lese, og svare på.

Anbefalte innlegg

jeg har en fujitsu siemens computers xpert, pc med 1ghz geforce2mx grafikk kort og 128 mb dimm sdram pc 100.

Når jeg skulle kjøpe mer ram til maskina sa forhandleren at det var en egen type ram bare for fujitsu siemens maskiner. Dette trodde jeg ikke på, men de fikk da prøve å skaffe meg rambrikken. Dette greide de ikke etter 3 måneders forsøk.

Jeg lurer nå på er det sant det butikken sa?(egen type ram for fs maskiner)

Hvor kan jeg kjøpe ram til min maskin?

Fakie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..ja ja..tittelen SA jo at jeg bare MÅTTE lese og svare..så joda...mmh..ikke at jeg eier en børbar..og ikke en fujitsu...og ikke vet jeg om RAM til de heller..men jeg må jo svare..så..mmh..jo, er jo påske..har du hatt en fin påske?? Spist mye marsipan??..fikk du påske egg?..måtte kjøpe eget iår jeg....var en stille ferie..var hjemmomen en tur..satt barnevakt for min 2 år gamle nevø...veeeldig slitsomt....han må jo aktiviseres hvert ENESTE sekund..og og i den alderen er de jo så himla egosentriske...så..alt er jo ham.....veldig slitsomt...men men...gleder meg til han blir litt eldre da....så....nå tror jeg at jeg har svart..så..håper du finner litt RAM da.....yup..

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 23:18, AKIRAx24 skrev:

..ja ja..tittelen SA jo at jeg bare MÅTTE lese og svare..så joda...mmh..ikke at jeg eier en børbar..og ikke en fujitsu...og ikke vet jeg om RAM til de heller..men jeg må jo svare..så..mmh..jo, er jo påske..har du hatt en fin påske?? Spist mye marsipan??..fikk du påske egg?..måtte kjøpe eget iår jeg....var en stille ferie..var hjemmomen en tur..satt barnevakt for min 2 år gamle nevø...veeeldig slitsomt....han må jo aktiviseres hvert ENESTE sekund..og og i den alderen er de jo så himla egosentriske...så..alt er jo ham.....veldig slitsomt...men men...gleder meg til han blir litt eldre da....så....nå tror jeg at jeg har svart..så..håper du finner litt RAM da.....yup..

AKIRA

Naa har jeg ogsaa svart.

Mitt svar er ja. Eller tilnaermelsesvis muligens.

Lenke til kommentar

Det tragiske med "merke-PC´er" som Compaq, IBM, og for den saks skyld Fujitsu-Siemens, er at de er ganske sære på spesielt RAM-brikker. Er du heldig, kan du kanskje finne en som fungerer, men tror at du må belage deg på et kostbart innkjøp av orginal-RAM!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 23:28, Skrue skrev:

Det tragiske med "merke-PC´er" som Compaq, IBM, og for den saks skyld Fujitsu-Siemens, er at de er ganske sære på spesielt RAM-brikker. Er du heldig, kan du kanskje finne en som fungerer, men tror at du må belage deg på et kostbart innkjøp av orginal-RAM!

jeg har en ibmøkk som jeg kjøpte noname ram til og den funka uten noen problemer... var sikkert bare flaks, men måtte bare nevne det.

Lenke til kommentar

Jo bedre ram du kjøper, jo større mulighet for at Compaq, Packard-bell. m.m. takler det. Prøv en merkeram som Apacer, Mosel o.a. så er det ikke usannsynelig at det går bra. Ihvertfall hvis du ikke kombinerer med ram'en som stod i fra produsenten.

Dette er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 23:53, C. Alshus skrev:

Hvorfor kan du ikke ta kontakt med Fujitsu Siemens Norge og spørre direkte der? Det må da være mye enklere.

tror ikke det er rette plassen å spør. de kommer nok til å si at han må bestille fra dem og at det ikke går an å kjøpe noen andre plasser. enten det er vanlig RAM eller ikke osm trengs.

Det må jo uansett finnes en uorginal RAM som passer.

http://www.input.no er jo "RAM-paradiset" se om du finner noe der.

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-03-31 23:11, Fakie skrev:

jeg har en fujitsu siemens computers xpert, pc med 1ghz geforce2mx grafikk kort og 128 mb dimm sdram pc 100.

Når jeg skulle kjøpe mer ram til maskina sa forhandleren at det var en egen type ram bare for fujitsu siemens maskiner. Dette trodde jeg ikke på, men de fikk da prøve å skaffe meg rambrikken. Dette greide de ikke etter 3 måneders forsøk.

Jeg lurer nå på er det sant det butikken sa?(egen type ram for fs maskiner)

Hvor kan jeg kjøpe ram til min maskin?

Fakie

Vanlig på gamle merke pc for noen år siden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...