Lacim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) nr 5 = Intel Prescott 2,4GHz? Med en eventuell 533MHz fsb.. Endret 9. april 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 nr 5 = Intel Prescott 2,4GHz? Med en eventuell 533MHz fsb.. åssen kom du fram til det? Er tallene en slags ID du kan smelle inn i et eller annet program for finne det ut eller? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Å, du skulle bare ha visst =P Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Å, du skulle bare ha visst =P Urk...I need to know....NOW!!! Ellers får jeg ikke sove i natt Klarer ikke legge fra meg slike problemer... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva vinner man egentlig? ære og berømmelse Og nerde status seff... god natt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Klarer ikke 5`ern Offtopic@Pinnella: Signaturen kan max ha 4 linjer. Du får advarsel vis moderator ser det Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva vinner man egentlig? ære og berømmelse Og nerde status seff... god natt JIPPI! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 nr 5 = Intel Prescott 2,4GHz? Med en eventuell 533MHz fsb.. åssen kom du fram til det? Er tallene en slags ID du kan smelle inn i et eller annet program for finne det ut eller? Av og til er løsningen nærmere enn du tror Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det kunne forresten være at 2180920 er varenummeret hos en eller annen webshop... Slike ting er irriterende... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er nok enda lettere enn det skal du se. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er nok enda lettere enn det skal du se. vræææææl!!!!!!!!! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 så det var riktig? Du er jaggu flink Hvordan du kom fram til det kan jo forbli en hemmelighet inntil videre. Har forøvrig tenkt å la det stå til over påske før løsningen kommer slik at flere kan få bryne seg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) så det var riktig? Du er jaggu flink Hvordan du kom fram til det kan jo forbli en hemmelighet inntil videre. Har forøvrig tenkt å la det stå til over påske før løsningen kommer slik at flere kan få bryne seg. Enn de andre oppgavene? Nå'n hint til dem? Endret 9. april 2004 av So Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Nå fant jeg også ut 5ern.....endelig. Nå får jeg sove i natt Stusser fortsatt litt over hvorfor %00 blir utelatt... Endret 9. april 2004 av The Jackal Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Nå fant jeg også ut 5ern.....endelig. Nå får jeg sove i natt Stusser fortsatt litt over hvorfor %00 blir utelatt... iiik skal jeg sitte her igjen som idioten som ikek fikk det til? EDIT: weeee jeg klart'n jeg og Men jeg må innrømme at ejg syns løsningen var litt vel søk.. *sende bevis på at jeg klarte det til El-Asso muhahah *gjøre lillefingertrixet til dr. evil** Endret 9. april 2004 av So Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg finner jo for faen ikke ut hvilket HK det er i 2ern jeg da... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg finner jo for faen ikke ut hvilket HK det er i 2ern jeg da... Ikke jeg heller, jeg er ganske sikekr på at det er et soltek hk, men jeg hakke peil på hvilket... jeg fant ingen som ligna på det... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ahahah, 5'ern var sleip Jeg syns jeg var flink, klarte å løse tallene først Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Da har jeg den 3'dje og den foreløpig ferdige listen over oppgavene nr1 : Gigabyte hovedkort nr2 : -1. Den orange porten er flyttet for å gjøre plass til to porter som ikke tilhører der -2. Det er 2 bioser der -3. VIA southbridgen skal ikke være der -4. Vifta er det noe galt med -5. Soltek logoen er visket ut her og der (er forløpig bare sikker på 3 av de ) nr3 : "AMD" nr4 : DesertGlow(Magnus Johansen)(ikke sikker) og Howard(håvard Røste) nr5 : Intel Pentium4 E(Prescott) 2,4ghz 533fsb (fremgangsmåten er konfidensiell for øyeblikket ) nr6 : "P4" Endret 9. april 2004 av So Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå