chrisege Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Koden er som følger. <body onLoad="window.open('filnavn.htm', 'popup2', 'width=360 height=140')"> Nå blir dette bare stående oppe i venstre hjørne. Jeg har to slike vinduer som kommer opp, så jeg skulle gjerne hatt det en annenplass. Noen som vet om det går ann, og hvordan jeg skal gå frem?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ta en titt på koden jeg har brukt her: crime.demoted.org Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Skal starte automatisk når siden åpnes. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Noe sånt da? <script LANGUAGE="JavaScript"><!-- window.open('http://din.url','SX','toolbar=0, location=0, status=0, menubar=0, scrollbars=1, resizable=0, width=400, height=300'); // --></script> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 På demoted v1 har jeg gjort det slik at den åpnes automatisk, i tillegg til at de med popup-blokker kan åpne den manuelt. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 På demoted v1 har jeg gjort det slik at den åpnes automatisk, i tillegg til at de med popup-blokker kan åpne den manuelt. Det er veldig ekkelt for vi som liker å surfe i tabber. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) i korte ord: legg til top= ANTALL PX, left= ANTALL PX i den siste tekststrengen (det du har width og height) Endret 12. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå