Makky Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jeg er på utkikk etter et strategispill, ala red alert serien/generals, som støtter 12+ spillere. Og tips til et bra bilspill som støtter like mange pers. Er det helt umulig å få til NFSU til å funke på lan ettersom det ikke er nett tilstede? Endret 9. april 2004 av Makky Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Har spillt NFS Porshe 2000 over lan. Var riktignok bare to, men det var mulig. Rart om NFSU ikke har det implementert. Mulig at det ikke har det hvis det er portet fra ps2, XBox til PC. Endret 9. april 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Og tips til et bra bilspill som støtter like mange pers. Er det helt umulig å få til NFSU til å funke på lan ettersom det ikke er nett tilstede? NFSU støtter ikkje lan, men du kan laste ned ein mod som gir deg moglegheten til å spele via lan. søk på google Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Warcraft 3 støtter opptil 12 spillere og er det beste strategispillet du kan få tak i... Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Warcraft er kanskje ikke ala Generals/RA... Vet ikke om noe selv though... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hehe, da jeg las tråden trodde jeg du mente fra 12 år og oppover Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Age of Mythology støtter opp til 12 spillere, men ingen flere. Holder det ikke med 12 stk da? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 takk for tips folkens... glemte warcraft ja...det kan være en mulighet..virker som det er det nærmeste jeg kommer Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Age of Mythology støtter opp til 12 spillere, men ingen flere. Holder det ikke med 12 stk da? Samme her Men visste ikke at Warcraft funket med 12 spillere. Trodde max var 8 jeg.... Lenke til kommentar
cairn Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Warcraft 1 er iallefall 4 max, er det ikke? aner ikke 2 eller 3, spilte det lite. Liveforspeed er vel kanskje det bilspillet som flest kan leke seg sammen med, er det ikke? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Steel Beasts är inte riktigt den typ av spel du söker, utan mer av pansarstridssimulator (kombination av FPS och RTS), men det stöder (mjukvarumässigt) ett obegränsat antal samtidiga spelare. Gränsen för antalet samtidiga spelare sätts främst av hostens nätverksförbindelse. Med 56k-modem bör det inte vara fler än sex spelare, men med bredband kan man vara fler. Vore kul att testa några hundra samtidiga spelare på LAN... /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå