mr.anders Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det står bare at gjest fortsatt er pålogget, ctrl+alt+del fungerer ikke og av/på knappen fungerer ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Svar så fort som mulig helst! Lenke til kommentar
mr.anders Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Flekk strømmen ? Hvordan? Er litt nub... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 De fleste bærbare har en funksjon som kutter strømmen når knappen holdes inne i x antall sekunder. Hvis ikke det funker, prøv å trekke ut kontakten og ta ut batteriet (evt la maskinen gå til det er tomt). Lenke til kommentar
mr.anders Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Den slo seg visst plutselig av, men det spørst jo om vi får den på igjen. Er skikkelig bekymra for det er ikke min maskin. I går lagde vi en ny bruker, og jeg brukte maskinen litt i exel og sånn, og jeg lot maskinen stå på natten over, slik at den gikk inn i standby-modus. Søsteren min, som eier maskinen, har brukt den i hele dag, og da hun skulle slå den av stod det at Gjest fortsatt er pålogget. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Deaktiver gjestekontoen da vel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå