DavidS Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vurderer og kjøpe meg dette kameraet. Burde jeg velge det? Eller ta noe annet? Skal bruke maks 4000, kom med forslag. Tusen takk Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Kodak EasyShare DX6490, HP PhotoSmart 850 og HP photosmart 945 er vel kanskje de mest opplagte konkurrentene i klassen for billige kameraer med kjempezoom. Har dessverre ikke prøvd noen av disse kameraene, men det har kanskje noen andre? Endret 9. april 2004 av DigiCamFan Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vurderer og kjøpe meg dette kameraet. Burde jeg velge det? Eller ta noe annet? Skal bruke maks 4000, kom med forslag. Tusen takk Jeg har dette kamera selv og det er Leste noen tester om kamera DINSIDE Kamera er kjapt i reaksjon, tar gode bilder, meny er enkelt. Litt kiip sw som følger med, ingen ting for bilderedigering. Dette er mer "proff" typen, kjenner til andre typer som jeg har testa Canon Ixus 400/500 men dette gir mere bilder. du kan sette på telelinse som xtra utstyr. En ting som er UTROLIG er strømbruken. Det bruker 4x AA batt som holder "evig" Helt utrolig bra! Gir dette mine beste anbefalninger. Bruker dette kamera og Canon i865 og dette gir BRA bilder. Kjempe bra zoom, autofokus, bra menyer. Dette er ett kamera som tar gode bilder, og du gjør evt noe på pc etter på. Ikke minst god å holde i når du tar bilder. Send meg pm for demo bilder..... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 HP PhotoSmart 850 og HP photosmart 945 er vel kanskje de mest opplagte konkurrentene i klassen for billige kameraer med kjempezoom. Har dessverre ikke prøvd noen av disse kameraene, men det har kanskje noen andre? HP har hatt sw feil på sine kamerar som har gjort at disse modellene bruker mye strøm. Moren min har 850, ikke kjøpt på min anbefalning, men hun angrer.... Hjelper ikke med ny firmware heller. Sendt til HP, fått nytt med samme feil... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vurderer akkurat dette kameraet selv.. Vet ikke helt hva jeg skal satse på, men HP blir det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå