Colombus Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Mulig jeg er dom:p men hvordna formatere jeg når jeg ikke har xp cden? jeg har xp på pcen fra før av? mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Mulig at du må bruke oppstartsdiskett da. XP har jo ikke dos ellers. Lenke til kommentar
Colombus Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 d jeg også tenke, grunnen til at jeg spør er at når jeg setter i xp cden jeg og skal legge inn xp på nytt så vill den ikke formatere før den legger inn, den bare legger over den gammle xpen.. Men d jeg vill er at alt blir formatert først, den gammle xpcden jeg hadde så fikk jeg en meny der jeg kunne velge og formatere først men ikke på denne Men kan jeg lage en oppstartsdiskket i xp ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 stikk til bootdisk.com last ned filene til oppstartsdiksetten lag den, og kjørd en under oppstarten.. Enklere blir det ikke.. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Her : http://www.ntfs.com/boot-disk.htm finner du NTFS boot diskett. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) har du ntfs; last ned Ntfs boot disk setup, bruk dette program til å lage en ntfs boot disk... enkelt! har du fat 32 kan du bruke en hvilken som helst vanlig boot disk. lage? ..: høyre klikk på A: ikonet i min datamaskin, velg formater og kryss av på "systemdisk" ett eller annet. EDIT: hmm... mange hadde vist allerede svart innen jeg rakk å skrive ferdig Endret 9. april 2004 av Stefanus Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 På alle orginale xp-cd`er så kan du lage nye partisjoner og slette gamle. Du kan også lage deg en disket i win-xp som starter opp. Sett disket i stasjonen, høyreklikk, formater, velg "gjør dett til en oppstartsdisk". Voila.. problem solved. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) det jeg gjore når jeg ikke ha xp cd har at jeg trykkte på windows xp skrev cd key og så kunne jeg velg hvilken partisjon oppstarts filene skulle leges på jeg la de da på d og formaterte og la in windows xp ' du kan oxo lage nye partisjon på alle windows xpe cd er har ikke noe å si om du har orginal eller ikke! jeg har windows xp pro med serivce pack 1 i norsk og engelsk.ps jeg har aldri registret min windows før :K jeg har heller ikke disket stasjon hva skall jeg med det når du kan formater med windows xp cden, du kan oxo delle og sånt med windows xp cd en! Endret 10. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis du ikke får opp muligheten til å formatere under installasjonen så høres det ut som du har startet installasjonen fra XP. Det du må gjøre er å boote fra CD. -KJ Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 start-diskett så kommer du i dos og skriv format c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå