Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg er litt nyskjerrig, jeg har sett masse tøft på 3dfxcool.no og ønksker nå å gjøre noe med det kjedelige kabinettet mitt. Jeg lurer på hva man trenger og hvor mye en må regne med å legge ned i et vindu i sidedøra på kabinettet. Har Chieftec Dragon medium tower. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Man trenger: stikksag eller dremmel, teip, plexi og slikkon for festing ... Trenger ikke legge ned mer arbeid en 1 time kanskje ? Jeg brukte bare 30 min på mitt , men da skal det sies at det var uten teiping og ganske sløvt gjort Endret 9. april 2004 av Jerix Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Masker godt, ellers så ender det med at du må ta en (ufrivillig) paint jobb også. I tillegg så tar det nok mer enn 1 time med dremmel! Stikksag er greit å bruke, med de riktige bladene, men ta tiden til hjelp. Kjører du for fort på og kutter uttenfor målene så kan de hende at du blir nødt til å lage vinduet noe større enn planlagt. Hent inspirasjon i fra andre modder, enten her på forumet, eller på f.eks Bit-tech.net Endret 9. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Takk for svarene, men jeg kunne også tenkt meg noen prisanslag, jeg har ikke dremmel, men åssen type blader må man bruke på stikksaga?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Masker godt, ellers så ender det med at du må ta en (ufrivillig) paint jobb også. I tillegg så tar det nok mer enn 1 time med dremmel! Stikksag er greit å bruke, med de riktige bladene, men ta tiden til hjelp. Kjører du for fort på og kutter uttenfor målene så kan de hende at du blir nødt til å lage vinduet noe større enn planlagt. Hent inspirasjon i fra andre modder, enten her på forumet, eller på f.eks Bit-tech.net Hehe.. Det kan man anbefale på det sterkeste.. gjorde det ikke når jeg kuttet hull til vinduet.. da var jeg nødt til å ta en paintjobb.. Ellers, så ta tiden til hjelp.. hastverk er lastverk Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Takk for svarene, men jeg kunne også tenkt meg noen prisanslag, jeg har ikke dremmel, men åssen type blader må man bruke på stikksaga?? Metallblad pleier vere bra til å sage i metall Det er eit veldig fintannet blad (pleier følge med saga, og det står ofte på pakken hva dei forskjellige blada skal brukes til). Viss du ikke har eit metall blad kan du bare gå i en jernvarebutikk og spørre etter eit metall blad til den saga du har. Pass på at du ikke knekker sagbladet. Metallblad kan vere litt "sprø" Delux vindu hos netconnection.no:javascript:parent.showimage("NC Gråtone vindu Fantasy dragon","./produkter/fantasy.html",true); Endret 9. april 2004 av GulliveR Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 plasering av vinduet er veldigt viktigt, du må ta med om hvilke deler du vil vise og om hvordan det blir best med tanke på kabel"gjøming" Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 du kan jo også kjøpe et vindu til en grei pris Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har funnet ut at jeg har utrolig mye kabler i kabinette som ikke brukes, men de kan ikke fjernes pga. alle er tilkoblet strømforskyningen. En annen ting, jeg har veldig store stygge grå ide kabler, er det noen mulig het for å finne en mindre løsning. Dessuten hadde det vært kjekt om none kunne skrive en kort grei guide om hvordan jeg burde gå fram, med hensyn til det å feste vinduet og skjære ut. Takk for alle svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Her er en grei guide! husker jeg leste gjennom denne et "par" ganger før jeg begynnte å hussere med mitt kabinett. Mvh ManagHead Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 du kan kjøpe nye sånne ide kabler som er runde uv reaktive og ikke uv reative eller så kan du kutte ide kablene på langs (nedi sporene) men da må du også være obs på at du kan ødlegge de. også tape de sånn at de blir "runde". Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 hva er prisen på sånne kabler, er det noen som kan fortelle meg hvor man selger slike ting?? handler som regel ikke over nett, men er åpen for forbedring!!! Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 På Microplex finner du runde IDE kabler. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ett godt tips vis du skal sage med stikksag, ta tape rundt området du skal sage, og ta tape under stikksaga, da slipper du endel riper. eg også veldig viktig å ta seg god tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå