magnus85 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Denne feilmeldingen får jeg opp da jeg prøver å lagre en film jeg har redigert! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er fordi du har jobbet på en proxy film. Når du har ferdig redigert filmen og klippet alt du vil ha, så går den tilbake til taipen og henter rådataen for den høyoppløslige ferdig filmen. Sett inn taipen du har tatt opp rå materialet med. AKIRA Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Den står i videokameraet den, det går gjennom Firewire, hvordan får jeg den til å ta opp rådataen fra begynnelsen da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Eneste jeg kan komme på da er at taipen må spoles tilbake..eller spoles til det punkte det du har redigert begynner på. AKIRA Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Det funka nå, takk for det! Men finnes det en mulighet på windows movie maker å redigerer avspillingshastigheten? Jeg får ikke lagret filen slik jeg vil ha den på pinnacle! EDIT: Den stopper plutselig opp midt i filmen, hvorfor gjør den det? Endret 9. april 2004 av magnus85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå