Gå til innhold

Sapphire Radeon

Ch

Anbefalte innlegg

nei. Det er ikke så bra. Jeg har 256 MB selv. Har du penger, sats på 9800 istedet  :thumbs:

hei har akkurat skøpt radeon 9800 128mb å gledet meg til at counter-strike skulle gå så glatt som bare det. Men da tokk jeg feil det lagger mere en det gamle geforce titanium 4200 korte mitt. har avinstallert å installert ny drivere flere ganger hva kan være feil? Er korte bare så dårlig ?

Kortet er neppe så dårlig, kjører glatt alle spill på fullt om resten av maskina henger med. :thumbup:

det er sant det lagger så sinna 50 fps noen ganger det er helt sykt å jeg som gleda med til å få nytt skjerm kort. hvis du vet noen om hvorfor det lagger så plz svar jeg hadde vært evigtakknemlig for envær løsning til mitt problem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, mange her på forumet som har r9800pro som stinker i CS, var det forresten OpenGL som var problemet?

Velkommen til forumet :)

Som en eller annen her tidligere sa, kom med et budsjett du vil bruke, så hjelper vi deg resten.

Men om du bare lurer på om det kortet du nevnte er bra, kan du bruke google. (orker ikke å lete etter link nå) :)

Lenke til kommentar
Neida, mange her på forumet som har r9800pro som stinker i CS, var det forresten OpenGL som var problemet?

Som en eller annen her tidligere sa, kom med et budsjett du vil bruke, så hjelper vi deg resten.

Men om du bare lurer på om det kortet du nevnte er bra, kan du bruke google. (orker ikke å lete etter link nå) :)

det er bare det at jeg har noen ganger 50 fps og ligger normalt sett på 70 - 80 det va ikke det jeg hadde ventet av radeon 9800 pro. det fikk jo 6-. hva er problemet hos meg? kan noen so meg det så er jeg evig takknemlig

Lenke til kommentar

det er bare det at jeg har noen ganger 50 fps og ligger normalt sett på 70 - 80 det va ikke det jeg hadde ventet av radeon 9800 pro. det fikk jo 6-. hva er problemet hos meg? kan noen so meg det så er jeg evig takknemlig

hvilker buddskjet mener du ?

Lenke til kommentar

Er det cs 1.5 det er snakk om? Jeg hadde rundt 20 fps i cs 1.5 med mitt 9800 Pro 256mb, med alle mulige drivere og innstillinger. Etter en formatering kjører det

-glatt-.

Det 9800 kortet skal klare et par hundre fps i cs, selv om det virker som det er underklokket en smule. Det er drivere og openGL handlinga til ATI som er synderen.

Prøv å formatere, renske registeret o.l

Lenke til kommentar
Er det cs 1.5 det er snakk om? Jeg hadde rundt 20 fps i cs 1.5 med mitt 9800 Pro 256mb, med alle mulige drivere og innstillinger. Etter en formatering kjører det

-glatt-.

Det 9800 kortet skal klare et par hundre fps i cs, selv om det virker som det er underklokket en smule. Det er drivere og openGL handlinga til ATI som er synderen.

ossen rensker jeg registeret da ? å hvem drivere burde jeg bruke ?

Lenke til kommentar

-glatt-.

ossen rensker jeg registeret da ? å hvem drivere burde jeg bruke ?

Bruk RegCleaner til å renske registeret. Automatisk rensking finner du når du kjører programmet og går til Tools/Registry Cleanup/Automatic Registry Cleaner elns.

Lenke til kommentar

jeg kjører 215 fps med mitt r9600xt kort... har 1410 i 3dmark 2001... og den er ikke klokka...men jeg tror kortet holder på å tar kvelden...så jeg trenger en ny skjermkort vifte... noen som kan anbefale?

EDIT: mangler en 0 der :p ehe

14100 i 3dmark 2001 var det jeg mente

Endret av Spaniolen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...