_Jack_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) QUOTE Hmm merkelig Min q-dritt på 350 watt kjører tre kabinettvifter, en cd brenner, en cd spiller, en hd, en diskettstasjon og ett skjermkort. Har ennå ikke sprengt! Men jeg merker at den blir litt ustabil av og til... Ta backup av alt du har på hdd. den xploderer om ikke så lenge Takk for tipset du! Endret 7. mai 2004 av _Jack_ Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Så kjedelig at ikke min PSU kunne smelle rett til de evige jaktmarker Min Q-Tec kunne slutte å lever 12V når den ble belastet. Da ble skjermen mørk og lyset på PCen fortsatte å stå på. Jeg klarte faktisk å nesten ødelegge HK når jeg skulle flashe BIOSen. akkurat da den skulle starte så ble 12V spenningen borte. Nå går jeg bare å venter på posten så de kan komme med min nye 480W Mist. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 At Q-Tec får låv å selle sine psuer i det heletatt..... Fatter det ikke!... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er det ingen som klager til forhandlere evnt produsent? Disse PSU'ene høres jo skumle ut ! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ja. er det noen fra f.eks komplett der ute som kan gi en komentar? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kom ikke februar pc pakka fra komplett med q-tec? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå