TheDarkListener Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Håper ikke noen terrorister leser dette Da blir det veldig farlig å sove på lan Genialt måte og sabotere en pc på Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det der med peak power og max power minner meg om et bedritent høyttalersett hos claser'n. Det sto på at den ytet 500W (P.M.P.O), selv om subben var på 3". Hvis man åpnet pakken (noe man ikke kan gjøre før man har kjøpt den) viser det seg at subben yter 4W, og satelittene 1W hver. Jeg tror P.M.P.O står for hvor mange watt de klarer å tvinge gjennom systemet før det brenner opp. Nå fikk jeg fryktelig lyst til å kjøpe en Q-Tec, og belaste den med masse lyspærer og se hvordan det går. Vente til det blir mørkt ute først, seff. Man skyter ikke opp fyrverkeri midt på dagen... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Håper ikke noen terrorister leser dette Da blir det veldig farlig å sove på lan Skal sprænge hele TG til neste år......Q-TEC Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Noen som vet hva som skjer når du bytter om til 115V? En annen trafo eller noe sånt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dette skjer hvis man stiller PSU'n til 115v . Link: http://home.no/nettavisa/Untitled_20040416_1.MPG Samme video var faktisk tatt opp i et innlegg på forumet , men jeg hadde den lagret i favorites . .... ... Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Hah:D Likte den:D Jeg prøvde en gang med min 2-dagers gamle pc... Ikke det smarteste jeg har gjort.. Det verste ver at den overlevde. På med sikringen igjen og den funket fint. Vill ikke anbefale folk å prøve though Edit: det tøffeste er å skru den på 115 volt NÅR psu står på.. Mangen fine gnister Endret 30. april 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Vel jeg vil påstå at kanskje NEMCO hadde vært smarte hvis de ikke tillot 115/220v svitsj på PSU'er levert til Norge . Er jo branntilløper det der da (hvis man er skikkelig uheldig) ... Endret 30. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vel jeg vil påstå at kanskje NEMCO hadde vært smarte hvis de ikke tillot 115/220v svitsj på PSU'er levert til Norge . Er jo branntilløper det der da (hvis man er skikkelig uheldig) Q-tec=branntilløper Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vel jeg vil påstå at kanskje NEMCO hadde vært smarte hvisde ikke tillot 115/220v svitsj på PSU'er levert til Norge enig... Nemco er da så viktige på mye annet, så da kan de da "forby" den svitsjen. Har ikke sånn svitsj jeg.. (men det hadde pc`en i klasserommet, i 8. klasse ) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dette skjer hvis man stiller PSU'n til 115v .Link: http://home.no/nettavisa/Untitled_20040416_1.MPG Samme video var faktisk tatt opp i et innlegg på forumet , men jeg hadde den lagret i favorites . .... ... Takk du.... veit hva som skjer viss du setter'n i 230 V Men lurte på hva som skjer inni PSU'n! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Man får nok litt seriøs overspenning, med medfølgende kortslutning/brann. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja... har skjønt det Men tenkte på hva som skjer når du bytter... før du setter spenning på!! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Koffor er det ingen som klager på q-tec? Forbrukerrådet? Eg syns det er ergelig at en så useriøs produsent får fortsette å selge. nr.1: Psu-ane har ikkje så mange watt som er opplyst, i alle fall mange som har opplevd det. nr.2: Dei tar fyr! Hallo? Når blei det normalt? nr.3: Utrulig lav kvalitet og mangen andre små og store plukk på mange punkt. Er masse godt grunnlag her Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Jag är glad jag köpte ett Antec TC 550W... Det er god PSUen det. Endret 2. mai 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Koffor er det ingen som klager på q-tec? Forbrukerrådet? Eg syns det er ergelig at en så useriøs produsent får fortsette å selge. nr.1: Psu-ane har ikkje så mange watt som er opplyst, i alle fall mange som har opplevd det. nr.2: Dei tar fyr! Hallo? Når blei det normalt? nr.3: Utrulig lav kvalitet og mangen andre små og store plukk på mange punkt. Er masse godt grunnlag her Det er jo bare å gjøre noe med det da.... De er ikke så ille. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Egentlig en fin måte på et stort lan å "knuse alle maskinan"..... Bære sette alle på 115v... Poff.... [ er ikke terrorist, men ser konsekvensene ] Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Egentlig en fin måte på et stort lan å "knuse alle maskinan"..... Bære sette alle på 115v... Poff.... [er ikke terrorist, ser konsekvensene] er nok ikke alle psu`ene som har slik bryter ikke min heldighvis.. Counterterrorists winns Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm merkelig Min q-dritt på 350 watt kjører tre kabinettvifter, en cd brenner, en cd spiller, en hd, en diskettstasjon og ett skjermkort. Har ennå ikke sprengt! Men jeg merker at den blir litt ustabil av og til... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hmm merkelig Min q-dritt på 350 watt kjører tre kabinettvifter, en cd brenner, en cd spiller, en hd, en diskettstasjon og ett skjermkort. Har ennå ikke sprengt! Men jeg merker at den blir litt ustabil av og til... Ta backup av alt du har på hdd. den xploderer om ikke så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå