flashcrw Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Satt og kjørte noen heftige runder i 3dmark03, da PSU plutselig nærmest tok fyr i kabinettet, et smell og lyset gikk Det var en 300w q-tec PSU, og jeg overbelastet den vel litt for mye. Litt for mange kjølevifter, Prescott CPU, overklokket osv, osv. Skal bli litt interessant og kikke inni PSU når den har kjølt seg ned. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) bilder Edit: Jeg vet ikke helt hva denne tråden gjør under "benchmark"... Selv om du kjørte benchmark da det smalt Endret 9. april 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 bilder Edit: Jeg vet ikke helt hva denne tråden gjør under "benchmark"... Selv om du kjørte benchmark da det smalt Den passet både under elektronikk og benchmark, så jeg la den under benchmark, ok? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kom jo ikke akkuratt som en overaskelse at det var en Q-tec som smalt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kom jo ikke akkuratt som en overaskelse at det var en Q-tec som smalt. Word Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe.. har selv en Q-Drid på "450"Watt.. sitter her og gruer meg litt i tilfelle min også "eksploderer"!!! Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehehe, Another one bites the smoke.. Min q-tec gikk akkuratt på samma måten... POOOOOOF! masse røyk... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvem trenger fyrverkeri når man har Q-tec ? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvem trenger fyrverkeri når man har Q-tec ? :!: Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 q tecen til en kammerat exploderte når vi satt og så på film, mens pcn var skrudd AV! slå den! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 q tecen til en kammerat exploderte når vi satt og så på film, mens pcn var skrudd AV! slå den! LOL Det skal godt gjøres Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 fyrverkeri til knallpris Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har fortsatt den Q-tec'en jeg fikk på garanti liggende å samle støv.. kanskje noe for nyttårsaften?? (Den skal ivertfall ALDRI inn i en av mine PC'er....) Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe...ja hadde likt å brukt en sånn på nyttårsaften...koble den til en vapo el.. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har også en Q-tec 450W. Bråker en del..... Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lurer på om Q-tec burde starte å merke PSU'ene sine jeg: ---------------------------------- WARNING: MIGHT EXPLODE! Not intended for indoor use!! ---------------------------------- Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lurer på om Q-tec burde starte å merke PSU'ene sine jeg: ---------------------------------- WARNING: MIGHT EXPLODE! Not intended for indoor use!! ---------------------------------- LOL Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lurer på om Q-tec burde starte å merke PSU'ene sine jeg: ---------------------------------- WARNING: MIGHT EXPLODE! Not intended for indoor use!! ---------------------------------- eller hva med en liten koreksjon: --------------------------------------- WARNING: MIGHT EXPLODE! Not intended for any kind of use!! --------------------------------------- Lenke til kommentar
felge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 q tecen til en kammerat exploderte når vi satt og så på film, mens pcn var skrudd AV! slå den! LOL Det skal godt gjøres Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lurer på om Q-tec burde starte å merke PSU'ene sine jeg: ---------------------------------- WARNING: MIGHT EXPLODE! Not intended for indoor use!! ---------------------------------- Nå må vi ikke glemme: ---------------------------- Sikkerhetsavstand: Minst 15 meter unna. ---------------------------- Haha, Q-tec er drøyt dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå