Lacim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Heisann. Har Telenor Online ADSL (704/128). I den første perioden ringte min PC opp, PPPoE vet dere. Etter hvert har det kommet enda en maskin i hus, og en router av denne typen. Problemet er at hvis jeg ikke blir pinget av andre (folk snakker, evt. CTCP pings) faller jeg av etter bare en kort stund. Jeg har nå forsøkt å route port 113 (for ident) til meg selv, i håp om at dette kan hjelpe på. So far, so good. Noen andre porter som bør routes, evt. noen andre forslag? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 BUMP Funker ikke å route porten heller. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har du satt modemet til å holde linja oppe, selv om det ikke er noe aktivitet? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Jada, linja er alltid oppe. En løsning jeg har kommet frem til er å konstant pinge meg selv, da ved å bruke en simpel timer, /timer 0 3 /timer 1 1 /ctcp $me ping - har fungert ypperlig, dog tungvint! Ingen som vet? Lenke til kommentar
_FeNiX__ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har samme problemet som deg.. Bluecom linje, problemet kom etter at jeg kjøpte router. En timer fungerer bra, utenom det har jeg ingen løsning.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 /timer 0 3 /timer 1 1 /ctcp $me ping - har fungert ypperlig, dog tungvint! Ingen som vet? Vanskelig da /timer 0 3 /ctcp $me ping Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Jaja... det er vel egentlig ikke et problem, la det til i preform... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå