OleBrumHonning Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Etter å ha instalert Emule 0.42d har jeg fått problemer med at cpu`en står på 100%. Dette skjer ikke med en gang men ca etter en time. Maskinen min er en AMD 2600+ med 1gb ram. Er det flere som har opplevd dette og hva ble gjort? Lenke til kommentar
Morbid Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvilket program er emule? Lukter avinstallering lang vei.... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Prøv med eMule 0.42e .. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Etter å ha instalert Emule 0.42d har jeg fått problemer med at cpu`en står på 100%. Dette skjer ikke med en gang men ca etter en time.Maskinen min er en AMD 2600+ med 1gb ram. Er det flere som har opplevd dette og hva ble gjort? Har emule 0.42e, men forsatt samme problemet Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Snodig. Bruker du ZoneAlarm? eMule og ZA liker hverandre ganske dårlig (iallefall etter min erfaring). Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har brukt emule 0.30 før uten problemer. Har sikkerhetspakken fra Telenor, dvs Norton. Lenke til kommentar
davidnorway Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvilket program er det som stjeler all cpu kraften? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Flytter denne til programvare da jeg ikke ser sammenhengen mellom internett og et program som bruker 100% cpu Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Satte emnet her fordi problemet er emule og ikke cpu`en og emule kan ikke stå under CPU problem etter som det er programvare for fildeling Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Hvilket program er emule? Lukter avinstallering lang vei.... fildelingsprogram Lenke til kommentar
Tiesto Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hei vet at det kan finnes noen bug i enkelte av de programmene som suger ut pcu etter en stund. har du noen gang testet overnet funker vell så bra synes no jeg, får no brukt hele linja Endret 10. april 2004 av Tiesto Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Du har vel kanskje netlimiter eller liknende installert ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Leser litt på forumet og det ser ut som flere har problemer med akkuratt det samme. Problemet ligger i at eMule ikke er så veldig glad i antivirus og firewalls. Prøv å disable sikkerheten du har. Dvs. Norton, ZA, den i win xp ++. Overnet og eDonkey2000 er det samme nettverket. Overnet er desentralisert mens eDonkey2000 er semi-sentralisert. Dette er hoved forskjellen og gidder ikke å gå i mer detaljer hvis ingen lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå