eXact Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hei sann !! jeg er en gutt på 15 år og er pro cs spiller... og en pro spiler trenger jo logo .. Jeg lurt på om det er en der ute som kan lage en logo til meg Jeg er åpen for alle forslag. beskrivelsen min til logoen : størelse = ca. 64 x 64.. jeg vill ikke ha tusen farger vist dere sjønner hva jeg mener.. I spillet cs kaller jeg meg R0ll så jeg vill jo at navnet : R0ll skal være med på logeoen da .. vist det er noen der ute som lager en logo til meg er jeg evig takknemlig.. og jeg skal selfølge takke den personen når jeg er på lane og DIV TAKK PÅ FÅRHÅND Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Sheeezzz... WEBDESIGN? EDIT: "pro cs-spiller" :lol::lol: So, hvor mye legger du på bordet? er du pro (profesjonell) betyr jo det at du tjener penger på å spille CS, da må du kunne betale han som designer logoen din... EDIT2: Holdt ikke denne? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=181125&st=20 OG: Jeg tror ikke det dugg på at du er "pro", spesiellt ikke når du har spamma halve forumet og bedt om CD-key Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 OG: Jeg tror ikke det dugg på at du er "pro", spesiellt ikke når du har spamma halve forumet og bedt om CD-key HAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hehehehe. Jeg forstår ikke de som er så gnien å ikke spandere 100kr på ORGINAL Half-Life hvis de er så opphengt i CS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå