adsfiklam Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvordan gjøre sånn at man kommer litt lenger ned på siden ved å trykke på en link? F. eks: her. Så går du inn på "butikkene" og klikker på et fylke. Håper noen skjønte hva jeg mente Takk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Bruk name-attributten i det elementet du vil linke til. F.eks <p name="booya"> Linken er sånn: <a href="sidenmin.html#booya> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) der du vil havne på sida, lager du en <a name="et_navn">Eventuell tekst (ofte overskrifter e.l.)</a> Så linker du til #et_navn i en link en anna plass: <a href="#et_navn">Link</a> Edit: som loomy sa, du kan selfølgelig sette name attributen på alle slags element. Var litt snartenkt... Endret 9. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) <a href="#Buskerud">Buskerud</a> FOR EN DRITTSIDE! Og dette er pokker meg en proff bokhandel! Frames, stygt design, og "butikk"-siden vises som HTML-_kode_ i Opera... *riste på hodet* Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 FOR EN DRITTSIDE! Og dette er pokker meg en proff bokhandel! Frames, stygt design, og "butikk"-stiden vises som HTML-_kode_ i Opera... *riste på hodet* Helt enig . Det var den første siden jeg fant Takk for svar Skal se om jeg får det til ikveld. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei, yrjan ! Anbefaler deg å sjekke source på sider hvis du lurer på hvordan de får det til. Det du lærer av btw: jeg likte "butikkene" på notabene- sia (Opera) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 den var veldig pen ja no_remorse ! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) der du vil havne på sida, lager du en <a name="et_navn">Eventuell tekst (ofte overskrifter e.l.)</a> Så linker du til #et_navn i en link en anna plass: <a href="#et_navn">Link</a> Edit: som loomy sa, du kan selfølgelig sette name attributen på alle slags element. Var litt snartenkt... Og jeg som trodde det var ID? Eksempel: <a href="#bananer">Jeg vil kjøpe bananer</a> ... <h2 id="bananer">Bananer til salgs</h2> Endret 12. april 2004 av dan1el Lenke til kommentar
epsil Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Og jeg som trodde det var ID? Begge deler fungerer fram til XHTML 1.1, hvor name-attributtet på a- og map-elementene er fjernet til fordel for id. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå