PelsJakob Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kanskje litt off-topic, men, men ... Når jeg spiller en video i Real Player, fryser maskinen, og jeg må trykke på reset-knappen. Med "fryser" menes at verken mus eller tastatur reagerer, og at lyden henger seg opp. Ikke engang Ctrl + Alt + Del virker. Jeg har forsøkt å installere en nyere versjon av Real Player, men det hjalp ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Etter min er faring er Real player noe av den verste skiten jeg vet om. Last ned og installer "Real alternative". Det er en codec som gjør at du kan spille real media filer i windows media player. Meget mulig det hjelper Lenke til kommentar
davidnorway Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Helt enig. Jeg forstår meget godt hvorfor Real sliter i forhold til WMP. Lag bedre programvare istedenfor å syte og klage og skylde på MS, Real!! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Det ser ut til å fungere bra, ja. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Morbid Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Skyr real-playeren som pesten. Alltid trøbbel og mas med den. Øverst på min hatliste sammen med gamespy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå