SveinungB Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tenkte folk kunne komme med litt tips og erfaringer fra forskjellige nettbutikker. :)Vi vet jo alle at lokale musikksjapper suger om du er ute etter noe annet enn Britney & co. Bruker selv CDON en del, greie priser og rask levering så sant plata finnes på lager... Brukte boxman også før de slutta. Finnes det noe nettutgaver av brukt-CD butikkene som det er en del av i Oslo? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Pleier som regel å bruke CDON for musikk.. Dei har greie prisar på det meste og rask levering. Holder for meg Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg bruker zailor.no, de anbefales på det sterkeste. Har handlet derfra for iallfall 30.000 kroner de siste to-tre årene, og de leverer fort (har gjerne cd-en dagen etter hvis jeg bestiller på formiddagen), har bra utvalg og god kundeservice. Fra utlandet liker jeg best å bruke play.com, mye p.g.a. gratis porto. a. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 CD Wow er grei, men har ikkje så stort utval. Veldig fint at frakt over heile verda er gratis og CD-ane vert sende enkeltvis (= null toll). Du får òg ryddig og god informasjon dersom varene er forseinka eller ikkje kan leverast. Eg bestilte tre norske plater på nettbutikken til Akers Mic i februar. Dei har eg enno ikkje fått, men eg får automatisk statusmelding kvar fredag om at platene er "i bestilling". Konklusjonen må bli at Akers Mic skryt på seg mykje større utval enn kva dei eigentleg har. Ikkje var det rimeleg heller, men det var jo liksom tre plater eg ikkje fekk tak i nokon annan plass... Om platene ikkje kjem til tomånadersjubileet no like over påske, avbestiller eg. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 CDON.no er en bra og ofte billig butikk, har også brukt Play.com litt nå i det siste. Gratis porto! Men jeg liker best å tråle hyller i en fysisk sjappe, f.eks Rock n' Rålls i Oslo, genial butikk. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) cdon.no og homeenter.no.. medlem i sistnevnte og veldig fornøyd med de, litt lang leveringstid kansje... men samma det Morro på zailor.no, kan dra hovedinnholdet fra side til side (seriøs) Endret 9. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Kjøper stort sett alle cd'ene mine fra ebay. Suverent utvalg og uslålige priser. Passer alltid på å kjøpe fra folk som har for det meste positive kommentarer og cd'er som er "still sealed". Betaler som regel rundt 100 norske for cd'en og frakt. Har alltid fått cd'en under uka etter jeg betalte. Endret 9. april 2004 av oifind Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er vel ikkje poeng i å sei at eg bruker CDON? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis du leter etter noe mer alternativt enn det du finner hos de vanlige nettbutikkene er Forced Exposure en gullgruve. Ellers er jo alt å oppdrive hos eBay og Gemm for en rimelig penge bare man sørger for å kjøpe fra folk med minst 99,5% positiv feedback. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bruker CDON. Raskt og billig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Play.com CDON.no Platekompaniet.no Eneste fysiske butikk i nærheten er statoil, og de er ikke akkurat noe å skryte av... Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 CDON er vel den beste enig Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Amazon (uk og com) og CDon. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 bruker amazon.co.uk... cdon synes jeg blir litt dyrt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 No har cdon.no fraktfri levering ut april òg... Bestilte Symphony X - V og Steve Vai - Passion And Warfare for 238,- Ikkje verst... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Bruker for det meste: amazon.co.uk .com og .de (for det meste "brukt" som f.eks fra Caiman) cdon.no (av og til greie tilbud, men retur avd. består av airheads) http://www.btf.it (italiensk prog) http://www.lasercd.com/default.asp (prog) http://www.musicstack.com (har god oversikt over bruktsjapper) Gemm (hard to find etc.) Mediawar japanske utgivelser http://shop.relapse.com/store/product.aspx (metall) Anbefaler å sjekke om labelen du skal kjøpe cder fra har sin egen nettsjappe, som f.eks http://www.willowtip.com/store_releases.asp Endret 5. august 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå