Bansh Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lånte MGS2: Substance av nabon og spillet funker fett hos han, men når jeg kjører den må jeg inn på "browser" og vente 5 min mens den leser CD'n og etter det kommer det enten disc read error eller unable to read disc. Og jeg må alltid inn på browser for å lese de andre spillene. Det er bare med de blå gamle discene PS2'n min leser med en gang. Hva er feilen og hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kanskje noe med laseren? Prøv å rens den (q-tips og sprit/etterbarberingsvann) Uansett, det kan være du må kjøpe ny PS2 Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Kanskje noe med laseren? Prøv å rens den (q-tips og sprit/etterbarberingsvann) Uansett, det kan være du må kjøpe ny PS2 Jeg vet ikke hvordan jeg gjør dette Må jeg åpne PS2'n? Noen guide et sted? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det kan hende at vennen din hadde en chip montert. Uten en chip kan man ikke lese brente DVD-er. Hvis den ikke er brent; ta med deg ps2-en der du kjøpte den, og forlang service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå