erikos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Hei vet ikke helt om denne melingen passer in men prøver. Hver eneste dag for jeg denne melingen til min mail "This message has a sweet girl waiting for you" det ligger altid med en html fil men har selfølgelig ikke oppnet den. Disse melingene får jeg opptil 4 ganger hver dag. bruker norton antivirus 2004 + spam filter på epost serveren til telenor.. Noen som hvet hva jeg kan gjøre får og stoppe denne skiten ??? jeg bruker Outlook Express Endret 9. april 2004 av erikos Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du har ikke vurdert å blokke mailen da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ikke rør den, hvis du bruker outlook så slå av autodownload preview og sånnt. Ikke prøv å "Unsuscribe" eller noe for da kommer det ofte bare mere. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Det og blokke nytter ikke,,det er forskjellig avsender adresse hver gang Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er det fra folk du kjenner? Som ikke har sendt den med vilje, såklart. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Kan foresten en vanelig htm fil inneholde virus ??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du tittet litt pr0n i det siste..? Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har du tittet litt pr0n i det siste..? Niks men kan en side snappe opp din mail adresse... utenat man legger den igjen ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Fikk i går usedvanlig mye mail med samme melding, bare til (og fra) ulike adresser.. Feks: [email protected] og [email protected]. Kanskje vi har noe av det samme EDIT: @purloin.net er min adresse Endret 9. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Fikk i går usedvanlig mye mail med samme melding, bare til (og fra) ulike adresser.. Feks: [email protected] og [email protected]. Kanskje vi har noe av det samme Her er bare noen av adressene [email protected] [email protected] [email protected] Begyner og bli skit lei kan vere at vi har noe av det samme ja Endret 9. april 2004 av erikos Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du tittet litt pr0n i det siste..? Niks men kan en side snappe opp din mail adresse... utenat man legger den igjen ? Spyware/backdoor/osv. kan ta /gi ut emailadressen din..... Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har du tittet litt pr0n i det siste..? Niks men kan en side snappe opp din mail adresse... utenat man legger den igjen ? Spyware/backdoor/osv. kan ta /gi ut emailadressen din..... Ok da er jeg mere med... kjører slike programmer ofte... men man vet jo alderig Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lag regel som sier at mail med subject "This message has a sweet girl waiting for you" går rett i søppelbøtta? Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Lag regel som sier at mail med subject "This message has a sweet girl waiting for you" går rett i søppelbøtta? Probleme er at subject er for skjellig fra gang til gang, men inneholder en html fil bestandig Endret 9. april 2004 av erikos Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Man kan lage regler for innhold også! Men uansett, så er det jo bare å oppdatere regelen hver gang det er en ny variasjon, etterhvert så har du tatt knekken på nesten alle av dem. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Noen som hvet hva jeg kan gjøre får og stoppe denne skiten ??? jeg bruker Outlook Express Bytt til Mozilla eller Netscape Mail. Den sorterer automatisk vekk spam. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Noen som hvet hva jeg kan gjøre får og stoppe denne skiten ??? jeg bruker Outlook Express Bytt til Mozilla eller Netscape Mail. Den sorterer automatisk vekk spam. Er nok for glad i Outlook Express til at jeg vil bytte den ut Endret 9. april 2004 av erikos Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Om størrelsen på vedlegget er likt hver gang, kan det ikke lages rule på at vedlegg av x størrelse slettes med en gang? edit: Nei, kunne bare skille ut meldinger større enn x Endret 9. april 2004 av m-kane Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Om størrelsen på vedlegget er likt hver gang, kan det ikke lages rule på at vedlegg av x størrelse slettes med en gang? edit: Nei, kunne bare skille ut meldinger større enn x størrelsen er ikke lik hver gang,, fra 3,12 kB osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå