zuhr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Prosessor: Mobile Intel® Pentium® 4 prosessor 2.66 Ghz Skjerm: 15" XGA (1024x768) Minne: 256MB DDR RAM/266MHz (1x256MB) Grafikkort: Integrert Intel® Extreme Grafik, opptil 64MB RAM (delt) Harddisk: Spesialtilbud: 30GB Ultra DMA/ATA 100 Optisk enhet: 8x DVD / 24x CD-RW COMBO Nettverkskort / modem: Internal combo 56k modem / 10/100 nettverkskort inngår som standard! Operativsystem: Microsoft® Windows® XP Home Service & Complete Care: 1 års henteservice. Standard på denne modellen Pris på dette: Sum inkl. MVA 10 560 kr Hvordan ser dette ut? bra pris eller? noen som har noen andre alternativer kanskje? Er også litt usikker på om det er IR-Port på denne. Noen som veit? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg vil anbefale deg å få 256 MB mer i RAM og få et bedre grafikkort. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 enig med minne, det tenkte jeg å handle på litt senre, men grafikk kort er jeg ikke slik veldig nøye med. Denne skal brukes til surfing, kopering og trådløss sak vet derfor ikke om det er så nødvendig med bedre grafikkort. Siden jeg aldri spiller eller. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 enig med minne, det tenkte jeg å handle på litt senre, men grafikk kort er jeg ikke slik veldig nøye med. Denne skal brukes til surfing, kopering og trådløss sak vet derfor ikke om det er så nødvendig med bedre grafikkort. Siden jeg aldri spiller eller. Kan ikke akkurat si at grafikkortet har så mye å si da. Men du MÅ få mer minne. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 enig der, men slik ellers a? pris? ytelse ? no alternativer? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 titta litt på Whitebox CL1557 den virka mye bedre og et par 1000 så får man mye mer.. http://whitebox.no/subpages/spesifications.asp?nComputer=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå