Colombus Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei håper noen har svar på dette Jeg får ipen og alt fra ruteren, men vis jeg pinger feks www.vg.no så får jeg barfe svar på 2, av 4 foreks. Og av å til får jeg bare svar på 1 av 4 d men aldrig mere en 2 av 4... såjeg fatter ikke hva som er feilen... Jeg har prøvd kablen på laptopen min å der funker alt fint, jeg har også prøvd et annet nettverkskort men samme feilen enda.... Hva er feilen ?? mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Dette problemet kan komme av manga forskjellige grunner. Fra det du beskriver så har du kontakt, men altså vledig høy packetloss. Med andre ord, dårlig forbindelse. Du må liksom bare begynne et sted, og jobbe mot problemet med eliminering av potensielle feilkilder. Personlig hadde jeg startet med å sjekke den fysiske kontakten på linjen og splitteren din (med den anntagelse at du har DSL, du har ikke sagt hva du har). Dårlig kontakt elelr defekt splitter kan nemmelig forårsake akkurat det du beskriver. En montør kan sjekke dette for deg, om du har en grundig mistake. Lykke til -Stigma EDIT: Husk at det er din ISP's ansvar å få deg på nett. Forklar hvordan situasjonen er, så gir de deg nok forslag. Endret 9. april 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Colombus Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har en 2.3 SDSL, men takk for d du sa jeg skal prøve d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå