theDurkan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg hadde catalyst 4.3 driverne til mitt SApphire radeon 9600 256 BM. JEg bestemte meg for å overklokke det, men da trengte jeg omega driverne. JEg avinstalerte catalyst driverne, og skulle instalere omega driverne. Daf ikk jeg en feil melding om at jeg måtte sette opp kortet mitt med en standard VGA driver og så prøve på nytt. Jeg har forsøkt å sette den opp med windows standard VGA driver, men finner den ikke. Når jeg velger device mnager, og så går på Display adapters, så har jeg kun Kortmodeller å velge mellom. Inen produsenter eller andre ting. Bare alle kortene fra ATI. JEg er nå lei av å sitte på en pcen jeg ikke kan spille på med 60 Hz. Hva er feilen? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kontrolpanel/Device Manager/Update Driver. Henvis til mappe. Fungerer i de fleste tilfeller. Husk å slette gamle drivere først ! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har gjort det, men den vil ikke finne driverne. Eller, den finner men sier at det er noe galt med dem. Har prøvd det meste. Har en data guru i huset, og han får det heller ikke til. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du pakket ut filene med winzip eller winrar til en ny mappe ? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Pakket ut? Det var en exe fil. Jeg startet instalasjonen, den valgte en mappe, den ordnet, så kom instalasjonen. Så fukker den. Jeg kan prøve den ene mappen som Omega driverne ligger i. Jeg har prøvd med catalyst driverne før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå