El-Hadji Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvordan får vi egentlig premiene? Blir de zippet ned i .rar og sent over epost? tror ikke jeg har gitt adressen min til hw crewet... Men de har sikkert en plan... Gleder meg til å få byttet ut aopen kabbiset og chieftech psuen Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann... Gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vet ikke, men det kan vel være at de føler mer tilhørighet med et annet forum Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vet ikke, men det kan vel være at de føler mer tilhørighet med et annet forum Ja, nå driver jo begge to og skriver for OcShoot, men hadde det det vært meg hadde jeg ikke nølt med å raske med meg noen premier. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja Men psdata konkurransen, den er min! Sweet dreams Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann... Gratulerer til vinnerne Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ? (Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann... Gratulerer til vinnerne Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ? (Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!) nei det er rett det du sier Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann... Gratulerer til vinnerne Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ? (Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!) 31k Scoren min er med 640*480 slik som reglene i konkuransen tilsier. I 1024*768 så jeg jeg naturlig nok en del lavere score. At Overklokk/kjekka har 7. plass i 1024*768 (default) har egentlig ingenting med denne konkuransen å gjøre. Endre nevnte det bare for å gjøre et poeng av hvor god score han ville fått i denne konkuransen. Tipper rundt 36-37k med systemet hans. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann... Gratulerer til vinnerne Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ? (Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!) 31k Scoren min er med 640*480 slik som reglene i konkuransen tilsier. I 1024*768 så jeg jeg naturlig nok en del lavere score. At Overklokk/kjekka har 7. plass i 1024*768 (default) har egentlig ingenting med denne konkuransen å gjøre. Endre nevnte det bare for å gjøre et poeng av hvor god score han ville fått i denne konkuransen. Tipper rundt 36-37k med systemet hans. Ja, men vel 30000 p er vel ikke å kimse av det heller Synest det var rart du hadde bare 31700 i 640 x480 men du hadde vel ikke maks klokk da. Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ja, men vel 30000 p er vel ikke å kimse av det heller Synest det var rart du hadde bare 31700 i 640 x480 men du hadde vel ikke maks klokk da. Grei ok score ja. Duger til CS Hadde ikke maxklokk når jeg kjørte den testen nei. Orket ikke å begynne å skru opp spenningen på voltmodder osv, så jeg bare kjørte en test med de instillingene som jeg bruker 24/7 (i den grad benche-riggen brukes 24/7). Tror jeg kjørte 260*10 1:1 2.5-2-2-6 og 500/400 på skjermkortet. Brukte også cat3.9 her, og den dreper scoren i 01. Til vanlig så bruker jeg 3.5 siden den gir 3-500 poeng ekstra. Kjørte en runde rett etter den første, men da med litt høyere klokk. Fikk da 32.3k om jeg ikke husker helt feil. Kunne vært spennende å se hva slags score et 30k system hadde fått i 640*480. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Jeg synes dette egentlig er latterlig. 3dmark i 640*480.. Og "Snekkern" har en fin PC ,men at den vinner på en så stor side som hardware er jo rett og slett ufattelig dårlig. Men at det er det beste som ble levert inn er jo en ting.. Jeg gadd ikke siden jeg trodde sjansene var så få.. Nå sier jeg at sjansen ville vært 20% ,men anyway.. for sent nå.. PS: Dette systemet burde ha vunnet: http://service.futuremark.com/compare?2k1=7702851 EDIT: SOrry.. Så dette var tatt opp før.. Endret 10. april 2004 av CFD Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Lucky loosers Losers kanskje Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vel hadde heller ikke regnet med å vinne,men å påstå at jeg vant var latterlig synest jeg er å dra det litt langt. Har tross alt blandt de høyeste scorene blandt vanlige klokkere, med vanlige mener jeg de som ikke voldmodder eller bruker vapo. Har ingenting imot at noen bruker dette,tvert om. Men som sagt tidligere så er en forutsetning for å vinne en konkuranse at man deltar , istedenfor i ettertid sitte å rakke ned på de som vant. Men det er vel det som kalles "heder og ære" her på forumet Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 30 000 i 3d mark.. når får man det må vel være amd 64 4000+4200+ som er overklokka og nv 40 m/vannkjøling.. Snekker`n,formann dere ligger jo en generasjon hardware forann oss Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 formann bruker vel en A64 3200 . Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Den som intet deltar, intet vinner" eller hvordan var det igjen? Gratulerer deg nok en gang, Snekker'n. Ikke hør på de andre, de er bare misunnelige og angrer på at de ikke deltok Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ikke hør på de andre, de er bare misunnelige og angrer på at de ikke deltok Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg hører heller ikke på dem, men her tar forumet og lager en alle tiders konkuranse med flotte premier, og hva skjer ? Jo en gjeng sutreunger som ikke gidder delta en gang begynner å syte å klage Ville ikke bli overrasket om det ble lenge til neste gang de gadd ordne til noe . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gratulerer til alle vinnere! Hmm.. Lurer på om det er meg det blir snakket om i artikkelen; Konkurransen var tett mellom systemet til Snekker`n og et Athlon 64 FX-51 som begge to var relativt likt utstyrt når det kom til generell hardware, men overklokkingen til Snekker`n sørget for å bringe ham i mål et lite hestehode foran. Ingen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Grattis til alle vinnere! Ser også minst to nordlenninger der, og det er bra. Ser forøvrig mye rart i denne tråden som ikke er så bra... Men påskeharen har tydeligvis ikke vært like koselig med alle her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå