Gå til innhold

Vinterkonkurransen: Vinnerne

Anbefalte innlegg

Hvordan får vi egentlig premiene?

Blir de zippet ned i .rar og sent over epost? :p

tror ikke jeg har gitt adressen min til hw crewet... :roll:

Men de har sikkert en plan...

Gleder meg til å få byttet ut aopen kabbiset og chieftech psuen :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... :hmm:  (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann...

Gratulerer til vinnerne :thumbup:

Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ?

(Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!)

31k Scoren min er med 640*480 slik som reglene i konkuransen tilsier. I 1024*768 så jeg jeg naturlig nok en del lavere score. At Overklokk/kjekka har 7. plass i 1024*768 (default) har egentlig ingenting med denne konkuransen å gjøre. Endre nevnte det bare for å gjøre et poeng av hvor god score han ville fått i denne konkuransen. Tipper rundt 36-37k med systemet hans.

Lenke til kommentar
Hm, hvorfor ble ikke kjekka/Overklokk med... :hmm:  (sjuende høyeste 3DMark-score i verden) og Formann...

Gratulerer til vinnerne :thumbup:

Var ikke den scoren til Formann i 640x480 oppløsning da ? Og hvis jeg ikke tar helt feil nå så er "sjuende høyeste 3DMark-score i verden" i 1024x768 oppløsning ?

(Rett meg hvis jeg tar grundig feil nå!)

31k Scoren min er med 640*480 slik som reglene i konkuransen tilsier. I 1024*768 så jeg jeg naturlig nok en del lavere score. At Overklokk/kjekka har 7. plass i 1024*768 (default) har egentlig ingenting med denne konkuransen å gjøre. Endre nevnte det bare for å gjøre et poeng av hvor god score han ville fått i denne konkuransen. Tipper rundt 36-37k med systemet hans.

Ja, men vel 30000 p er vel ikke å kimse av det heller :cool:

Synest det var rart du hadde bare 31700 i 640 x480 men du hadde vel ikke maks klokk da.

Lenke til kommentar
Ja, men vel 30000 p er vel ikke å kimse av det heller :cool:

Synest det var rart du hadde bare 31700 i 640 x480 men du hadde vel ikke maks klokk da.

Grei ok score ja. Duger til CS ;)

Hadde ikke maxklokk når jeg kjørte den testen nei. Orket ikke å begynne å skru opp spenningen på voltmodder osv, så jeg bare kjørte en test med de instillingene som jeg bruker 24/7 (i den grad benche-riggen brukes 24/7).

Tror jeg kjørte 260*10 1:1 2.5-2-2-6 og 500/400 på skjermkortet. Brukte også cat3.9 her, og den dreper scoren i 01. Til vanlig så bruker jeg 3.5 siden den gir 3-500 poeng ekstra.

Kjørte en runde rett etter den første, men da med litt høyere klokk. Fikk da 32.3k om jeg ikke husker helt feil.

Kunne vært spennende å se hva slags score et 30k system hadde fått i 640*480.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette egentlig er latterlig. 3dmark i 640*480.. Og "Snekkern" har en fin PC ,men at den vinner på en så stor side som hardware er jo rett og slett ufattelig dårlig.

Men at det er det beste som ble levert inn er jo en ting.. Jeg gadd ikke siden jeg trodde sjansene var så få.. Nå sier jeg at sjansen ville vært 20% ,men anyway.. for sent nå..

PS: Dette systemet burde ha vunnet:

Picture-014.jpghttp://service.futuremark.com/compare?2k1=7702851

EDIT: SOrry.. Så dette var tatt opp før..

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Vel hadde heller ikke regnet med å vinne,men å påstå at jeg vant var latterlig synest jeg er å dra det litt langt.

Har tross alt blandt de høyeste scorene blandt vanlige klokkere, med vanlige mener jeg de som ikke voldmodder eller bruker vapo.

Har ingenting imot at noen bruker dette,tvert om.

Men som sagt tidligere så er en forutsetning for å vinne en konkuranse at man deltar , istedenfor i ettertid sitte å rakke ned på de som vant.

Men det er vel det som kalles "heder og ære" her på forumet :wow::wow:

Lenke til kommentar

Jeg hører heller ikke på dem, men her tar forumet og lager en alle tiders konkuranse med flotte premier, og hva skjer ? Jo en gjeng sutreunger som ikke gidder delta en gang begynner å syte å klage :wallbash:

Ville ikke bli overrasket om det ble lenge til neste gang de gadd ordne til noe .

Lenke til kommentar
Gratulerer til alle vinnere! Hmm.. Lurer på om det er meg det blir snakket om i artikkelen;

Konkurransen var tett mellom systemet til Snekker`n og et Athlon 64 FX-51 som begge to var relativt likt utstyrt når det kom til generell hardware, men overklokkingen til Snekker`n sørget for å bringe ham i mål et lite hestehode foran.

Ingen som kan svare meg på det? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...