Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gratulerer ja, velfortjent premiering til alle Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja Men psdata konkurransen, den er min! Den er MIN, MIN og bare MIN. STIKK! Lenke til kommentar
felge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja Men psdata konkurransen, den er min! Den er MIN, MIN og bare MIN. STIKK! hva har dere svart da ? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Grattis alle sammen Digga systemet til snorreh Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gratulerer alle sammen,spesielt deg Snekker`n Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 grattulerer til alle vinnerene... dritbra Får håpe det blir flere slike konkuranser, slik at jeg har mulighet til å hive med med:D Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Kan bare si en ting. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Gratulerer til de andre vinnerne, og grattis til alle andre også. Kommer det forresten en side hvor vi kan se alle innsendte bidrag? Endret 9. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6694&side=2 <- url'en til "Workloggen til prosjektet sammen med masse bilder kan du lese på vårt forum på denne siden." er feil. Linker til DrSpawns profil og ikke worklog threaden. Og grattulerer folks. Tror bamsefars mod var litt inspirert av bit-tech.net jeg Endret 9. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 må si jeg likte elg kabinettet jeg også... forstår ikke hvorfor ikke han vant casemod(fra bunnen) konkurransen meget originalt uansett. Ellers så er jeg imponert over hva folk bygger av datamaskiner. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gratulerer til alle vinnere! Hmm.. Lurer på om det er meg det blir snakket om i artikkelen; Konkurransen var tett mellom systemet til Snekker`n og et Athlon 64 FX-51 som begge to var relativt likt utstyrt når det kom til generell hardware, men overklokkingen til Snekker`n sørget for å bringe ham i mål et lite hestehode foran. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja Men psdata konkurransen, den er min! Ja jeg håper også på at jeg vinner! Jeg er en fattig student i Egersund som elsker data men som dessverre ikke har råd til bedre enn det jeg har! Har alltid ønsket meg en skikkelig pc fra psdata.no.. De har den beste kvaliteten noensinne mener jeg hvertfall! Jaja Ingardj.. Jeg gratulerer deg viss du vinner dn Og jeg gratulerer selfølgelig alle som vant vinterkonkuransen !!! Endret 9. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6694&side=2 <- url'en til "Workloggen til prosjektet sammen med masse bilder kan du lese på vårt forum på denne siden." er feil.Linker til DrSpawns profil og ikke worklog threaden. Og grattulerer folks. Tror bamsefars mod var litt inspirert av bit-tech.net jeg Var litt blanding fra Deviates prosjekt om sotete vinduer og Orac3. Men bare litt. Det eneste fra Orac3 var Psu'en, som jeg laget i plexi og ikke i krom. (Hadde nok gjort det om jeg hadde fått muligheten ) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6694&side=2 <- url'en til "Workloggen til prosjektet sammen med masse bilder kan du lese på vårt forum på denne siden." er feil.Linker til DrSpawns profil og ikke worklog threaden. Takker. Oppdatert Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Kommer det forresten en side hvor vi kan se alle innsendte bidrag? Hvis du ser på side 1 så vil du se at planen er å lage en side der man i alle fall kan se de beste. Gidder ikke lage en artikkel på alle de 70-80 bidragene i casemod-delen, det var nok av kabinetter som det ikke er verdt å kaste bort tid på å se på Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Jo så det, men tenkte på de fleste Casemod bidragene. Men det er greit det, var bare et spørsmål. Endret 9. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å bruke 640*480 når dere offentligjør 3dmark resultater, hva med å kjøre default innstillinger neste gang? Gratulerer til Tom Erik aka. Bamsefar! Du har brukt så fordømrade mye tid på den kassa di at dette fortjente du Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å bruke 640*480 når dere offentligjør 3dmark resultater, hva med å kjøre default innstillinger neste gang? Hvem har offenligjort 3dmark resultat i 640*480 (med unntak av formanns spøk)...? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Idiotisk å bruke 640*480 når dere offentligjør 3dmark resultater, hva med å kjøre default innstillinger neste gang? Hvem har offenligjort 3dmark resultat i 640*480 (med unntak av formanns spøk)...? Haha, nettop DERFOR burdte det vært utgitt med standard innstillinger. Snorre123: Snekker'n sitt resultat i konkurransen er kjørt med 640x480. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå