DesertGlow Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vinterkonkurransen: Vinnerne Årets vinterkonkurranse er avsluttet, og etter å ha bladd oss gjennom de litt over 100 bidragene som ble levert inn har vi klart å utrope vinnerne. I tillegg har vi trukket ut tre personer som også stikker av med fine premier. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Grattis til alle vinnere Lenke til kommentar
upside Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hvorfor i ****** kjøres det 640*480 i 3dmark 2001? det er rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Takker og bukker for premien, kan forøvrig nevne at klokkingen på langt nær er maks da jeg hadde så dårlig tid før konkuransen at jeg hev maskinen på og kjørte en test, bla er ikke grafikkortet klokket noe serlig her, men pytt pytt det holdt jo alikevel . Vil også få benytte anledningen til å gratulere alle de andre vinnerne. Nok en gang Takker og bukker Endret 9. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 *grin* Den elgen eide (lucky looser 2). Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hvorfor i ****** kjøres det 640*480 i 3dmark 2001? det er rett og slett latterlig. Det er jo litt gøy med 640*480 også da.. man får ganske morsomme resultater Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe Lucky looser 1 har samme "hvorigranskogenbledetavdedekslene" konseptet som jeg bruker. grattis grattis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jepp, men det vil jo alle få , så jeg ser ikke at det er noen forskjell der Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hvorfor i ****** kjøres det 640*480 i 3dmark 2001? det er rett og slett latterlig. Det er jo litt gøy med 640*480 også da.. man får ganske morsomme resultater Noen har kraftigere system enn andre.... forstår ikke hvorfor du ikke ble med i denne konkurransen unge mann Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg gadd ikke være med pga. at det jeg har ikke ville holdt mål, men ser jeg på lucky looserne, hadde jeg hatt en sjangs.. jaja Men psdata konkurransen, den er min! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tøffe mods, men jeg må si at jeg er mektig imponert over DrSpawn's prosjekt. Har ikke sett webloggen før nå, men leser som en gal..36 side Absolutt fortjent førsteplass Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gratulere til alle vinnerne! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gratulerer alle sammen! Vel fortjent, spesielt han med elgkabinettet Systemet til snorreh var da helt sykt! Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 prøvd å få tak i dere for å sjekke kabinettet mitt men dere svarte jo ikke på irc. er på tg spørte første dagen (problemer med nett så den er jo grei) 2 dagen så sjekket jeg nettet fant ingen info om hva som skjedde og så spørte jeg på irc igjen men ikke noe svar , så i dag så er det allered trekt snuffs . jaja grattis til de folka som vant hvertfall , får eller melde meg på igjen til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå