:---{D Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har utnyttet at det er fri bruk av WAP via GPRS med telenor i hele april ganske mye nå! Jeg tenkte at det er ganske greit med et MSN program og lastet ned Agile Messenger. Etter å Ha brukt det en stund fant jeg ut at jeg plutselig ikke hadde så mye penger som jeg hadde fra før av, uten å ha brukt noe penger i det hele tatt... Finnes det noen andre programmer som er gratis??? Skulle dette egentlig være gratis??? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tomte kortet mitt selv nå.. lasta bare ned programmet.. tar vel rundt 100 kb + testa agile i 15 min.. pengesluk! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Når har de hatt gratis GPRS??....vet det har vært mye gratis MMS...men GPRS?? Anyhow...for at agile skulle koste noe så måtte de hatt en avtale med Telenor, og det har ikke jeg fått med meg at de har......så agile i seg selv er gratis..men det virker som GPRS koblingen har kostet. AKIRA Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Når har de hatt gratis GPRS??....vet det har vært mye gratis MMS...men GPRS?? Anyhow...for at agile skulle koste noe så måtte de hatt en avtale med Telenor, og det har ikke jeg fått med meg at de har......så agile i seg selv er gratis..men det virker som GPRS koblingen har kostet. AKIRA stemmer.. har du noe fornemmelse hva det koster å sitte online på agile i 1 time med telenor ringkontant (djuice) ? sånn cirka.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg vet bare kontantkort og WAP/Gprs ikke er lurt... Jeg er en chess kunde selv og betaler knapt en 50 lapp i mnd tror jeg.. AKIRA Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 har du noe fornemmelse hva det koster å sitte online på agile i 1 time med telenor ringkontant (djuice) ? sånn cirka.. Med GPRS betaler man pr. MB man overfører, ikke for antall minutter man er online. Husker ikke prisene i farta, men du finner de på www.telenormobil.no Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har Netcom Kontant det koster 10 øre pr. KB. Noen som vet om et annen kontantkort eller et "gratis" abonnement (dvs. uten månedsavgift) som er billigere pr KB? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Når har de hatt gratis GPRS??....vet det har vært mye gratis MMS...men GPRS?? Anyhow...for at agile skulle koste noe så måtte de hatt en avtale med Telenor, og det har ikke jeg fått med meg at de har......så agile i seg selv er gratis..men det virker som GPRS koblingen har kostet. AKIRA Veit ikke... Jeg hadde vært inne på WAP via GPRS lenge uten at det gikk 5 øre fra kontant kortet mitt! Men så satt jeg inne på Agile Messenger noen minutter så hadde jeg mista masse penger!!! Jeg har vært på Wap via GPRS etter det også uten at det har kosta noen ting... Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eneste grunnen til at Agile bruker mer penger enn på vanlig gprs surfing må være at den laster ned veldig mye informasjon. Som du sikkert ikke får nytte av en gang. F.eks. at det hele tiden bruker full gprs tilkobling, uansett om du bare snakker bitelitt. (innstillinger kanskje?) Programmet er ihvertfall ikke mye bra hvis det er sånn det er! Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har vært koblet opp via Agile Messenger i 20 min nå, og det har kostet meg 2,50 kr. Dersom du har mange kontakter som logger seg av og på hele tiden, vil det koste mer. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg kan være påloget i et par timer med Agile Messenger og snakke ganske mye uten at det bruker mer enn litt over 100kb. (kr 1,60 med Chess King) Jeg har forresten funnet ut at GPRS-telleren til Agile Messenger som oftest ikke stemmer overens med telleren på telefonen (N6600) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå