Shimano Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Skal hente noen småfiler fra en Win-95 maskin (noen av dem er så store at de må 'spannes' over flere disketter) og fant ut at tilgjengelige nedlastninger av WinZip og lignende verktøy idag som regel er mye større enn det er plass til på en diskett. CD-ROM'en funker ikke på den aktuelle maskinen, og den har selvfølgelig ikke nettverkskort. Noen som vet hvor man finner eldre WinZip-versjoner som både er mindre i filstørrelse (og Win95-kompatible)? Endret 10. april 2004 av Shimano Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du har ikke noen gamle PC-World-CD'er, Komputer For Alle-CD'er eller lignende? Der ligger det jo gamle versjoner av Winzip. Jeg har det iallefall, så si i fra på PM om du ikke finner noe. Så skal jeg finne den eldste jeg har, og sjekke størrelsen. Til eventuelle "reportere"; det er snakk om sharewareversjonen av WinZip. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/c...ion/pkz204g.exe Denne er en dos-version. brukte den i gode gamle dager Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Da har jeg funnet den jeg skulle ha (fant den på www.oldversion.com). Takk for hjelp, ikke minst til HolgerLudvigsen for hans tilbud om å sjekke litt i de gamle CD'ene sine hvis jeg ikke fant noe online - supert! Endret 10. april 2004 av Shimano Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ja, du kunne jo også gått på rarlab.com å lastet ned Winrar 3.30 som tar ca. 985 kb tror jeg. denne hadde også gått på en diskett å takler mange flere filformat enn det Winzip gjør. det er derfor jeg bruker Winrar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå