fredonor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvilket av disse er egentlig best? Noen meninger? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Daemon er klart mest utbredt. Har vært innom Alcohol noen ganger, men selv foretrekker jeg Daemon. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Samme her, likte ikke Alcohol, mest sannsynlig fordi jeg har brukt Daemon lenge og det funker bra. Koster ikke Alcohol penger og, eller huskeg feil nå... Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Alcohol 120% er absolutt det beste. Her har du virtuel cd/dvd-rom. Du kan lage image fra cd, brenne image til cd. Den støtter også alle typer image som er nesten. Og den delen med at det koster penger, er vel et noe usakelig agrument;) Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dette er helt klart en smakssak, jeg har brukt begge deler, og så lenge det funker så er det bra nok. Og jo alchohol koster penger, men deamon er vel så bra. Det som er kjekt med alckohol er at de som lager det ikke har innstallert noen sperrer mot å innstallere trialversonen flere ganger. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er to helt forskjellige bruksområder. Selv bruker jeg begge. Alcohol bruker jeg til å sikkerhetskopiere tingene mine, men deamon tools bruker jeg til å mounte dem igjen. Alcohol er også veldig bra til å brenne images. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå