Gå til innhold

Ak eller m4a1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er bra nok som det er nå, alt blir bare surr når de skal gjøre alt 100% riktig. Vanligvis er man død vet et skudd i hodet, ferdig med det. Man skyter vanligvis på hodet for å ta en med en gang.

Hadde vært kjekt om man slapp 200 damage med ett skudd i foten med awm, på ekte er man på ingen måte død da, kanskje foten er borte men man lever enda :p

Lenke til kommentar

Japp, så kunne man etterpå ta opp en taperull fra lommen og tape delene fast igjen. ;)

EDIT: Og i stedet for å dø når man blir truffet i hodet, så kunne hodet falt av, så kunne man gå rundt hodeløs. Men da kunne hatt sånn fade to black da. :p

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Den offisielle ak vs m4a1 tråden.

Blir litt feil å sammenligne en AK mot en M4A1, men dette CS spillet har kanskje ikke M16A1? (som er "motstykket" til en AK47), dersom du ikke mente AK74 da, for da bør du sammenligne den med en M16A2 og ikke en vanlig AK47.

 

M4A1 er et "spec ops" våpen, det kan ikke sies om AK'n...

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Den offisielle ak vs m4a1 tråden.

Blir litt feil å sammenligne en AK mot en M4A1, men dette CS spillet har kanskje ikke M16A1? (som er "motstykket" til en AK47), dersom du ikke mente AK74 da, for da bør du sammenligne den med en M16A2 og ikke en vanlig AK47.

 

M4A1 er et "spec ops" våpen, det kan ikke sies om AK'n...

 

 

des,OUT!

hvorfor skal man differensiere mellom M16A1 og A2 når den eneste praktiske forskjellen på de to er att A2 ikke har "Family"? AK47 vs AK74 er jo to hvidt forskjellige rifler (vel, forskjellig lengde, kaliber osv...). Så hvidt jeg veit har AK74 fremdeles "Family" setting på avtrekkeren?

 

Og ja, det sammenlignes mellom AK47 og M4 fordi det er de to riflene i CS som "står opp mot hverandre" i spillet..

 

Å kalle M4 ett spec ops våpen blir vel litt feil. det er en carbine...tank crews og slikt bruker den vel og(iallefall i israel har jeg sett det..)...tror du tenker på en decked out M4 med div. oppgraderinger (rødpunkt, scope, silencer, M203, nightsight, vertikalt forgrip osv...);)...

Lenke til kommentar

Akk ja, å legge seg ut med CS spillere er vel det siste jeg burde gjøre... :)

 

Crew bruker ikke M4, de bruker XMS og CAR15 Carbine. Det er vesentlige forskjeller på A1 og A2.

 

Sjekk denne (M16 etc): Modern Firearms

Sjekk denne (AK47): www.ak-47.net

 

CS har jeg forøvrig aldri spilt, sett kamerater gjøre det, men det "yppet" ikke meg til å prøve...

 

Flashpoint... :w00t:

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
hvorfor skal man differensiere mellom M16A1 og A2 når den eneste praktiske forskjellen på de to er att A2 ikke har "Family"?

Har du skutt meg AG-3? Hva likte du best, og hva traff du mest med?

 

Family og Burst er en rimelig STOR forskjell på et våpen.

 

Til dags dato er det ingen som vet hvor kule nr. 2 går dersom man skyter family med en AK47. Du kan like gjerne skyte deg i beinet som å treffe blinken. (Dette har eskperter utalt på Discovery)

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
hvorfor skal man differensiere mellom M16A1 og A2 når den eneste praktiske forskjellen på de to er att A2 ikke har "Family"?

Har du skutt meg AG-3? Hva likte du best, og hva traff du mest med?

 

Family og Burst er en rimelig STOR forskjell på et våpen.

 

Til dags dato er det ingen som vet hvor kule nr. 2 går dersom man skyter family med en AK47. Du kan like gjerne skyte deg i beinet som å treffe blinken. (Dette har eskperter utalt på Discovery)

 

des,OUT!

men dt du kan være sikker på er at kule nr 2 ik går bakover.. framover i maks 89 grader går den...

Lenke til kommentar

M16A1/A2: det er fremdeles samme basic våpen.. litt modifikasjoner(lengre løp, ett ekstra kilo...), men ikke nok til å skille hvilket våpen man sammenligner med; M16A1/AK47, M16A2/AK74....det mener iallefall jeg..

 

og ja, jeg har skutt med AG3, både vanlig og family, og ja det er bedre med kontrollerte byger... jeg ser fremdeles ikke poenget ditt..det er jo ingen som sier at man TRENGER å skyte Family med AK47...det er jo bare å IKKE gå bananas som om man feirer Ramadan i Irak...

 

forøvrig vil jeg si at begge M16 modellene heller burde sammenlignes med AK74 enn AK47, siden kaliber er mer likt...det skikkelige motstykket til AK47 burde vel heller være M14 (selv om pga det spesielle kaliberet til AK47, så er det vanskelig å sammenligne med noen, ettersom russerene tok i bruk "low power" ammo lenge før NATO..(russerene tok jo i bruk en adopsjon av 7.92 kurz, som var i bruk i Sturmgewehr 44,mens NATO landene fremdeles holdt på deres gamle doktrine med (for)kraftig ammo med lang rekkevidde...

 

M4: Same shit, different day...par cm kortere løp...

 

og jeg må si meg litt kritisk til de discovery ekspertene, ettersom AK47 (i teorien iallefall) burde være mer kontrollerbar enn en AG3 (svakere ammunision (39mm VS 51mm lengde), og jeg har sett folk skyte noenlunde "stabilt" med AG3 (vel å merke liggende)...du kan være rimelig sikker på den generelle retningen kula går...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...