Gå til innhold

Ak eller m4a1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som elsker å holde inn mouse-1 med AK'en trygt plassert i hendene? Sikt på føttene og la rekylen gjøre jobben for deg!  ;)

På nærdistanse funker det, men på langdistanse, la oss si awp_map fra den ene siden til den andre, sprayer du da? ;)

 

EDIT > Leif.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Bare jeg som elsker å holde inn mouse-1 med AK'en trygt plassert i hendene? Sikt på føttene og la rekylen gjøre jobben for deg!  ;)

På nærdistanse funker det, men på langdistanse, la oss si awp_map fra den ene siden til den andre, sprayer du da? ;)

 

EDIT > Leif.

Sprayer du i en slik situasjon med colt da? Det jeg mente...

Lenke til kommentar
AK"en er bra hviss du kan håndtere den..

 

Colt er bra våpen for newbs som vill ha et godt våpen...

 

MIN FAVORITT=AK

Ok, da er vel du en av de som kaller folk "noobs" fordi de bruker colt?

Mange som motsier hverandre her, Ak best til å spraye med?

Da er nok ikke colt et våpen for nybegynnere.

 

Man bruker da det våpenet som man selv synes er best, ærlig talt foretrekker jeg en enkel deagle foran alt pr i dag. Er så enormt morsomt å kalle de som bruker AK og colt for "noobs" fordi de ikke tar en med deagle. Ærlig talt da, er det poenget ditt?

Lenke til kommentar

Er sånn csnorge har blitt.. bare se på whinement (element) whina over 17" på tg osv.. Så at folk skal whine over at å bruke ett våpen har jo blitt standard.. Er ikke akkurat mange som vet hva "n00b" er. Vel "n00b" er forkortelse for newbeginner, altså en som er helt fersk.. rookie om du så vill..

Lenke til kommentar

AK er veldig bra å spraye med på kort hold. Hold inne fire knappen mens du presser riflen ned. Hvis du merker at kulene ikke treffer noe særlig trekker du frem deagle og gir motstanderen noen kuler. Funker alltid. (Bare kort hold, det vil si ca. fra stige på inferno til nærmeste kasse).

Lenke til kommentar
AK er veldig bra å spraye med på kort hold. Hold inne fire knappen mens du presser riflen ned. Hvis du merker at kulene ikke treffer noe særlig trekker du frem deagle og gir motstanderen noen kuler. Funker alltid. (Bare kort hold, det vil si ca. fra stige på inferno til nærmeste kasse).

Da har motstanderen lite skills, kan jo like godt løpe mot han med kniv da. Hvis motstanderen i det hele tatt har skills, så ville man vært død på noen sekunder.

 

EDIT: Med mindre motstanderen var litt uheldig akkurat da, og derfor ikke traff.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...