asad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har innstallert SP1 og kjører winxp. Jeg har et asus A78NX-hovedkort. Men i biosen står det " Capasity-160GB ". Hvordan fikse dette? Slier litt nå.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du er ikke mye flink til å lete. Se på den første posten under "Lagringsmedier". http://forum.hardware.no/index.php?showforum=62 Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Det er netopp der jeg ahr lett Finner fortsatt ikke svaret på problemet mitt! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Unnskyld, men da er du virkelig blind. Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Trykk på start deretter hold musa over my computer,deretter høyre museknapp, deretter manage... Da får du opp et vindu, her trykker du på storage, deretter disk management. Fra den menyen du nå får opp kan du nå formatere resten av de GB du mangler Håper det hjalp:) Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hehe. er kanskje litt blind. Fant det nå. Men hvordan "legger jeg til" de siste 21 gb til resten av harddisken? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Etter du har kjørt fixer/SP1/regedit/whatever så må du bruke et partisjoneringsprogram. Med f.eks. Partitionmagic så kan du legge til den resterende plassen uten å miste filer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det blir lagt til uansett om det står noe annet i manager... Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ok. Takker alle for svar. Har netopp , for første gang, begynnt å bruke Partition Magic. Utrolig nyttig program! ANgrer på at jeg har gjort ting unødvendig komplisert før... En ting jeg ikke skjønner. Hvordan kan Patrition Magic formatere SÅ mye raskere enn under windows Innstalasjon? Har noen noe nyttige tips angående bruk av dette prgrammet? Har hørt om noe som heter ghostimage, hva er dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Partitionmagic bare jalla-formaterer (Quick format). Under windows-installasjonen formaterer man som regel harddisken skikkelig, OG sjekker for feil. Man kan sette PQMagic til å sjekke for feil under formatering også. Da vil det ta omtrent like lang tid som vanlig windows-formatering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå