pcgutten Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg starter pcen begynner en vifte og klirre høres det ut som ? Det må være cpu vifta fordi jeg har bare en vifte i pcen noen som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Sikkert en søppelvifte emd glidelager. Dra av klistrelappen, skaff deg symaskin-olje og hell neddi, klin på noe avfettene løsmiddel rundt, og klin på superlim. Deretter så setter du på klistrelappen i gjen.. slik kan man ha vifter fra 80 tallet Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Tja... Tror ikke jeg tar risken på det så... Det jeg lurte på om den hang fast på feil måte eller noe sånt:) Men visst det er så du sier så gjør jeg ikke det! Takk for svaret Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 kan jo hende at en ledning annedsteds fra i kabinettet ditt kommer nedi viften når du setter pc'en på høykant... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har du prøvd å åpne sidedøra og sjekket inni pc'en mens pc'en er på og klirrelyden er der?? Hvis ikke du ser noe neddi der og lyden kommer fra den vifta, er den mest sannsynlig noe som har satt seg fast inni.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå