astlo Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har en clan med warserver og vi vil ha HLTV på den men desverre får vi det ikke til jeg har HLTV på den gamle 1.5 cs men ikke på 1.6, skal jeg bruke 1.5 versjonen av HLTV ? har testa det og får Old protocol error hele tiden så kan man da oppgradere den ? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) heizan du tar og trykker på steam og så på game og så adder du dedicated server. når du har gjort det og komet in på det så går du på bruker din og der ligger dedicated server. inni den map liger hltw hos meg ble det slikk D:\spill\steam\SteamApps\[email protected]\dedicated server der liger hltw Endret 9. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
astlo Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 TYTYTY jeg har leita i flere uker tusen takk. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) TYTYTY jeg har leita i flere uker tusen takk. jeg fant det ut akkurat når jeg så posten din jeg da bra du har fiksa det da Endret 12. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå