redsnapper Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har akkurat installert Far Cry, spillet fryser og går videre til slutt crasher det, har en 2ghz P4, 1gb Rdram, g4 ti 4600, kjører med directx 9b og har nyeste drivere fra nvidia, cpu temp er ca 40 grader, hva er det som gjør at det fryser og til slutt crasher, noen som vet??? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du patchet spillet? Prøvd og endret på oppløsning? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 krasjer andre spill også? eller er det bare far cry? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvis du har Radeon... Så akkurat at Catalyst 4.4 har en fix til Far Cry. Mulig den bare gjelder demoen, men den fixer lignende problem. Jeg har forøvrig kjørt FarCry her med Catalyst 4.3 og ingen patcher, og det gikk fint... Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 har endret oppløsning til low, men det hjelper ikke sjekket om viften til skjermkortet svirrer og det gjør den, kortet er jo glohett, men men.. eller er det kun dette spillet jeg har problemer med.. rart? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hadde problemer med FC da jeg brukte ATI Omega drivere, gikk over da jeg la inn vanlige ATI 4.3 drivere. Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 har nvidia jeg Lenke til kommentar
god_online Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Sympatiserer med deg her. Tror det kanskje kan ha med driveren å gjøre. Dessverre er de nyeste nVidia-driverene optimalisert for de nyeste FX-kortene, og ikke for f.eks. GF4. Sliter med dette selv (har et GF4200 kort selv). Håper noen her kan gi tips om hvilke drivere som er best til GF4-serien, og at dette kanskje kan hjelpe... Lykke til, uansett! Endret 9. april 2004 av god_online Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 har nvidia jeg Ja men det er samme problem hos nvidia og de har også andre alternative drivere, det jeg prøvde å si var - bytt drivere (Beklager at jeg var uklar - tlf ringte så jeg ble lettere distrahert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå