Gå til innhold

Forceware 60.72 er ute!

Sjefern

Anbefalte innlegg

Dette er vel og merke uoffisielle drivere.

Fra NV4_disp.inf fila:

NVIDIA_NV40.DEV_0040.1 = "NVIDIA GeForce 6800 Ultra"

NVIDIA_NV40.DEV_0041.1 = "NVIDIA GeForce 6800"

NVIDIA_NV40.DEV_0042.1 = "NVIDIA NV40"

NVIDIA_NV40.DEV_0043.1 = "NVIDIA NV40 "

NVIDIA_NV40.DEV_0049.1 = "NVIDIA NV40GL"

NVIDIA_NV40.DEV_004E.1 = "NVIDIA NV40GL "

NVIDIA_BR02.DEV_00F0.1 = "NVIDIA Device ID 0x00F0"

NVIDIA_BR02.DEV_00F8.1 = "NVIDIA Device ID 0x00F8"

NVIDIA_BR02.DEV_00F9.1 = "NVIDIA GeForce 6800 Ultra "

Ikke så mye tvil om hva navnet til NV40 vil bli nå.

Hehe Sant det:)

Så forresten at du deltok i den sinnsykt lange tråden om 8/12/16 pipelines på R420 på BeyonD3D...:)

Men dise driverne: Syns ikke det kommer som en overraskelse at det blir helt jævlig grafikk for noen, da disse driverne ikke er ferdige...;)

Vet ikke om det er logisk eller ikke jeg, men mulig at "gamle" FX-kort går bedre på disse uferdige driverne enn nye(som XT)?

Skal hvertfall prøve dem litt senere:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en kommentar fra Humus som har svært god greie på 3D grafikk og teknologier. Han har jobbet hos ATi en kort periode som high level shaders programerer og lagd mange bra 3D demoer:

Man, this thread  just made me lose my faith in humanity.  Not sure if I should laugh or cry. Hundreds of people who thinks these drivers rox, some people just registered only to tell that, and only a guy or two that think they sucked, and they got flamed right away.

Jaja... Smaken er jo som baken. I og med at hundrevis av mennesker i den tråden syntes sandstorm rocker må det jo være noe med driveren som appelerer til noen mennesker.

Kanskje "forståsegpåerne" som Humus og de som lager drivere burde høre på de som faktisk bruker de? :hmm:

Lenke til kommentar
Igjen: driverne er kanskje ikke ferdige, og kanskje bare nyrere(Fx-serien only) drar nytte av dem..?

Ja det er jo det jeg sier :D Derfor jeg fremdeles skal prøve de på mitt kort. Men hvis det ikke fungerer vet jeg ikke helt hva det kan være. (bortsett fra at de er beta da) :green:

Lenke til kommentar
Jaja... Smaken er jo som baken. I og med at hundrevis av mennesker i den tråden syntes sandstorm rocker må det jo være noe med driveren som appelerer til noen mennesker.

Kanskje "forståsegpåerne" som Humus og de som lager drivere burde høre på de som faktisk bruker de? :hmm:

Hundrevis av mennesker er vel litt å ta i da mange av forumbrukerene går igjen og ikke alle priser driveren.

Jeg tror og håper det store flertallet ikke anser kraftig texture shimmering som bedre kvalitet. Tro meg når jeg sier at nVidia (eller ATi for den saks skyld) ville blitt lynsjet og spottet av de aller fleste reviewere hvis dem hadde satt negative LOD 15 i driverene sine.

Fra forumet:

I have a problem with these drivers and CS...on the map cbble when im running looking at the walls it looks like there are 1000000 pixles moving all around.....

:roll:

Lenke til kommentar

Hundrevis av mennesker er vel litt å ta i da mange av forumbrukerene går igjen og ikke alle priser driveren.

Jeg tror og håper det store flertallet ikke anser kraftig texture shimmering som bedre kvalitet. Tro meg når jeg sier at nVidia (eller ATi for den saks skyld) ville blitt lynsjet og spottet av de aller fleste reviewere hvis dem hadde satt negative LOD 15 i driverene sine.

Når jeg sa hundrevis tok jeg det fra der du hadde quotet Humus :roll: Men jeg kan ikke si annet enn at non liker de og andre ikke. Nå skal jeg spise og så teste 60.72.

Lenke til kommentar
Fra forumet:
I have a problem with these drivers and CS...on the map cbble when im running looking at the walls it looks like there are 1000000 pixles moving all around.....

:roll:

Ingen pixler som rører på seg med min sandstorm-driver i cs :nei: Men nå skal jeg laste ned 60.72. Kommer straks tilbake med info

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

jeg sliter j**** med disse driverne. får bare 60 fps i cs.. aaaah!! *fustrert*

den menyen du kommer inn på når du går på avansert er jo heilt idiotisk, men jeg fant ut tilslutt hvor jeg stilte verdical sync. men det hjalp ikke :no: skjermen min står på 85hz og fps'en i cs ligger på 60 hele tiden. hva ska jeg gjøre for å få 100 fps igjen med disse driverne??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...