chrisege Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Vet de har brukt det når det har vært forskjellige ting i byteltet her i Egersund Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Ja jeg var på rudskogen i sommer, og der var det containerdasser. aldri mer sier jeg bare det så helt jævlig ut der, og lukta som faen men får flere dasser en 1 sort Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Vet de har brukt det når det har vært forskjellige ting i byteltet her i Egersund Har selv IKKE sett i containerene. Heller ikke hørt noe fra folk som har sett i dem/vært i dem. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg tror ikke at du finner mere ideelle plasser i Norge å ha LAN i enn Vikingskipet nei. Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 nei Vikingskipet er ypperlig, men om de ville hatt mere plass kunne de brukt Norges Varemesse i Lillestrøm:) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Mener å ha hørt at de i USA har lan parties som er større enn TG og Dreamhack, men at disse har vært i flere haller ved siden av hverandre, og at TG og Dreamhack konkurrerer om å være verdens største under ett tak.. Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 hm, har jeg faktisk aldri hørt om. men virker egentlig ganske logisk. for et land som norge og sverige og danmark, så er 5000 stk på datasamling ganske mange. men 5000 i usa fks, er vel bare lommerusk.. med tanke på at de har "endel" flere innbyggere og data"nerder" en norge Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Leste om et sted i USA de hadde 30 000 en gang. TG og Dreamhack er laaaaangt fra verdens største, men store, det er de. Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Hm, har faktisk alltid hørt at TG er verdens største dataparty. men kanskje de andre ikke er regnet som data party, men dataLAN Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 nei Vikingskipet er ypperlig, men om de ville hatt mere plass kunne de brukt Norges Varemesse i Lillestrøm:) man vil ha mer plass, men de vil heller ha ett sted som er nesten perfekt enn ett sted de må jobbe mye med for å ha det, med mer plass btw, flere folk, flere problemer, mer kø Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 nei Vikingskipet er ypperlig, men om de ville hatt mere plass kunne de brukt Norges Varemesse i Lillestrøm:) man vil ha mer plass, men de vil heller ha ett sted som er nesten perfekt enn ett sted de må jobbe mye med for å ha det, med mer plass btw, flere folk, flere problemer, mer kø jaja, du har et poeng der.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Og flere timer i den vakre solen.. hvis det er sol den dagen da.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Og flere timer i den vakre solen.. hvis det er sol den dagen da.. eller flere timer i regnvær Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 Og flere timer i den vakre solen.. hvis det er sol den dagen da.. eller flere timer i regnvær Som sagt.. hvis det er sol den dagen.. er det regn.. så snakker vi regn.. trodde folk var så oppegående at de forstod det her jeg men Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 eller bare ha fri tilgang til hallen, så kan alle springe inn *easy* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 eller bare ha fri tilgang til hallen, så kan alle springe inn *easy* joda, men tenk deg 2tg med 10k deltagere, og 5k som ikke skal være der, mye som blir borte da, og mye herværk, vi kan være glade hvis bygget står når det er ferdig, må jo nesten ha bevepnet vakt ved pc`n da Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 ikke mer enn en 4-5 stk som dusjer på tg uansett.. Jasså? Du er vel verdens smarteste du, er du ikke? Jeg tipper 90% av alle som er her, dusjer. Virket iaf slik i går da jeg skulle dusje. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 kunne jo vært i Håkons og Kristinshall på Lillehammer. kunne hatt en tp imellom hallene Lenke til kommentar
Kunji Abanjoni Skrevet 9. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 ja mulig å få bilder/link til den hallen ? var der i 1998, men husker ikke igjen hvor stor den var.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) kunne jo vært i Håkons og Kristinshall på Lillehammer. kunne hatt en tp imellom hallene tp??? jeg håper virkelig du mener fiber slik ser hallen ut edit: la til bilde av hallen i 98 Endret 9. april 2004 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå