IV Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ved en missforståelese under instalering av xp pro, fikk jeg ikke formatert harddisken, men ble i stede sittende med to opperatvisystemer, (xp pro & 2000 Pro). Jeg prøver å få formatert c: ved å sette i xp cden ved oppstart av maskinen, men når jeg skal velge hvilken disk jeg skal innstalere på nekter programmet å instalere på den harddisken som den gamle xp & 2000 ligger på... Den reparer mer enn gjerne den gamle versonen av xp, men det er jo 2000 jeg vil bli kvitt. Dessuten har det blitt for mye rot på den nye versonen av xp, så jeg vill starte hele greia fra børjan av... (kan det ha noe med at jeg kjører to opperativsystemer å gjøre?) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg