Zjaxy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 jeg har en cd brenner som heter HL-DT-ST det er en 48x cd brenner. når jeg har den i pcn kortslutter pcn etter ca 3min!! og da må jeg ta ut strømmen bak før jeg kan skru på pcn. Men hva er galt med min cd brenner? har stått i dell maskin før Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 nei men det var ikke cdromen!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 nei men det var ikke cdromen!! Hø? Var det ikke cd spillern det var noe feil med? Du kan jo prøve andre ide-kabler, evt. strøm kabler.. Men jeg tror også at det kan være psu'en.. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Begge har gode poenger, men jeg vil kanskje holde en knapp på ide kablene, eller kanskje til og med hovedkortet. Jeg hadde akkurat samme problemet, og jeg kom fram til at det var en feil i kontakten mellom hovedkortet og ide kabelen. PS min pc kortslutta ikke da Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 ok men jeg her fikset pcn nå! Fikk ikke svart pga fiksa pcn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå