slimer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 heisann.. Driver og skal spille colinmcrae4 og psillet hakker til tider.. ca hver 10-15 sec så stopper det opp litt...ikke små hakking altså.. Kjører på 1024*768, custon kvalitet, texture higt og shadow på Og FSAA 4* Ville nok tro at maskinen min skulle greie dette helt greit.. Harn en XP2100+ CPU 512 RAM og nvidia 5900Ultra 256MB kortet.. Maskinene er ikke alt for gærn det vet jeg.. men lurer på om FSAA(hva er det foressten?) gjør at spillet ikke blir takla helt.. Noen som ha forslag? eller noen andre som har like problemer.. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er nok 4 x FSAA som gjør at spillet hakker litt til tider vil jeg tro, prøv å skru ned til 2 x. Har du prøvd med andre skjermkortdrivere (kan hjelpe det også)? Litt info om AA Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 du skulle jo ha hardware nok til og kjøre spillet glatt med 1024*768 og aa x4.. men vet ikke, høres rart ut.lenge siden du defragmatert ! du kan prøve som mcbeef foreslår her Lenke til kommentar
slimer Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 skal ut etterpå så lar jeg maskinen defragmantere.. pleier ikke å gjøre det ksjønner du;) så får vi se.. Prøvde å jekke den ned til 2X AA ,ble litt bedre men fremdeles en del stopp.. hmmm og bruker de seneste drivere fra NVIDIA Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 FSAA = Full screen Anti-aliasing? Lenke til kommentar
ML Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 går helt rent til meg...og jeg ser at det er nesten samme pc...trur jeg.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg kjører det helt rent og har dårligere skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå