Framerate Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg fikk fiberkabelen inn i veggen forige Fredag og stevningen var høy. Det viser seg at de bruker vanelige nettverkskabler mellom hvit fiber box og tv tjuneren Mitt spørsmål er da om det går ann å plugge den kabelen inn i nettverkskortet på pcn og (med et eller annet programm) få tv på pcn? Noen som har noe kunnskap å komme med? Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm jeg tenker altså på å plugge kabelen fra den hvite fiberboxen til nettverkskortet på pcn utenom tv tjuneren... hviss dette er totalt umulig kan noen anbefale et pci kort med tv inn? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hmm jeg tenker altså på å plugge kabelen fra den hvite fiberboxen til nettverkskortet på pcn utenom tv tjuneren...hviss dette er totalt umulig kan noen anbefale et pci kort med tv inn? Alle ati kort som det står AIW på. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm jeg tenker altså på å plugge kabelen fra den hvite fiberboxen til nettverkskortet på pcn utenom tv tjuneren...hviss dette er totalt umulig kan noen anbefale et pci kort med tv inn? Alle ati kort som det står AIW på. Har Ati pci kort da? tenkte på et kort med BARE tv inn (ikke ut) Jeg har et agp skjermkort fra før(R9800pro) som jeg vil beholde Men tilbake til poenget ... Et programm som gjør at jeg kan få tv ut av cat 5 kabelen fra fiber box til pc'en via nettverkskortet Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hmm jeg tenker altså på å plugge kabelen fra den hvite fiberboxen til nettverkskortet på pcn utenom tv tjuneren...hviss dette er totalt umulig kan noen anbefale et pci kort med tv inn? Alle ati kort som det står AIW på. Joda, ATi All-in-Wonder er en god kortserie, ulempen er bare at du mister TVtuner-funksjonaliteten neste gang du kjøper nytt skjermkort (hvis du ikke enten skifter skjermkort SVÆRT sjelden eller har nok penger til det ekstra utlegget for et AIW-kort hver gang). I tillegg til at de er dyrere i utgangspunktet, faller de også tregere i pris, slik at du ikke kan kjøpe "forrige" generasjon til en billig penge. Jeg satser heller på et eget TV-kort, da kort som dette (som i spesifikasjoner tilsvarer AIW), koster bare 6-700kr. http://www.absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1472 Dette kortet har alt AIW kan by på: - Fjernkontroll - Timeshifting - Radio I tillegg til ekstra funksjoner som direkte brenning til CD/DVD+/-R(W). Personlig synes jeg det har god billedkvalitet, god programvare, raske kanalskift og enkel betjening med fjernkontrollen. Det er ikke det at jeg driver reklame eller noe, jeg har bare selv kasta penger ut vinduet før med AIW. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm jeg tenker altså på å plugge kabelen fra den hvite fiberboxen til nettverkskortet på pcn utenom tv tjuneren...hviss dette er totalt umulig kan noen anbefale et pci kort med tv inn? Alle ati kort som det står AIW på. Joda, ATi All-in-Wonder er en god kortserie, ulempen er bare at du mister TVtuner-funksjonaliteten neste gang du kjøper nytt skjermkort (hvis du ikke enten skifter skjermkort SVÆRT sjelden eller har nok penger til det ekstra utlegget for et AIW-kort hver gang). I tillegg til at de er dyrere i utgangspunktet, faller de også tregere i pris, slik at du ikke kan kjøpe "forrige" generasjon til en billig penge. Jeg satser heller på et eget TV-kort, da kort som dette (som i spesifikasjoner tilsvarer AIW), koster bare 6-700kr. http://www.absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1472 Dette kortet har alt AIW kan by på: - Fjernkontroll - Timeshifting - Radio I tillegg til ekstra funksjoner som direkte brenning til CD/DVD+/-R(W). Personlig synes jeg det har god billedkvalitet, god programvare, raske kanalskift og enkel betjening med fjernkontrollen. Det er ikke det at jeg driver reklame eller noe, jeg har bare selv kasta penger ut vinduet før med AIW. Mvh Kjetil Det var et mye bedre svar tenk hvor bra forumet hadde hvert hviss alle svarte med slike fyldige svar men er det ingen som har kjennskap til tv via cat 5 kabel som man kan stappe i nettverkskortet utenom tv tjuneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå