Warlord Nazdreg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 E det noen som vet når fable kommer til norge? Det ser så jævlig tøfft ut. Gleder mæ kjempemye Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva er Fable? Bra spill? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Leste i et av de britiske xbox-bladene at det skulle komme i Juli en gang... Gudene vet om det er riktig Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Danny Elfman lager musikken, så spillet er kvalitetssikret på den fronten Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 I følge ToTheGame.com, har spillet enda ikke fått en dato. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) I følge den sikre og oppdaterte produktdatabasen til Gamer.no er ikke datoen fastsatt. *Hint hint* Endret 11. april 2004 av aiuL Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 I følge en utvikler nærmer spillet seg slutten, og kommer nok i løpet av sommeren. Husker ikke hvor jeg leste det... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Etter hva eg har lest/hørt kommer spillet en gang til sommeren. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Leste i et av de britiske xbox-bladene at det skulle komme i Juli en gang... Gudene vet om det er riktig tror kanskje at det kommer omkring der ja. Skal i allefall kjøpe det når det kommer. Er det multiplayer live på det eller bare singleplayer??? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er nok bare singelplayer etter det jeg vet... Hadde vært fett med Multiplayer da Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 det skulle være multiplayer eller live, men æ husker ikke. Vet at de droppa det. D hadde så lite tid igjen at de droppa det og heller justerte på grafikken. Litt trist Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Grafikken? Nei, de droppet det fordi den delen av spillet ikke holdt like god kvalitet som resten av spillet, ergo ville de heller bruke resten av tiden på å få single player delen så god som mulig. Greit nok for meg, det er nok mp spill på markedet idag, men få gode single player spill... Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Såg netopp en liste over spill som kommer ut i europa i nærmeste fremtid på www.gamershell.com der står det at Fable kommer 4 Mai.. er dette fastsatt eller?? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Såg netopp en liste over spill som kommer ut i europa i nærmeste fremtid på www.gamershell.com der står det at Fable kommer 4 Mai.. er dette fastsatt eller?? Dette kommer ALDRI til å skje! De har utsatt det om og om igjen... Tror ikke de er ferdig med det heller etter det jeg leste sist. Så noe 4.mai utgivelse skjer nok aldri Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det vet jeg ikke siden før så stod dette på ign : Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date June 2004 ESRB Rating: RP Men nå har de flyttet datoen til September: Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date September 2004 ESRB Rating: RP Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det vet jeg ikke siden før så stod dette på ign : Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date June 2004 ESRB Rating: RP Men nå har de flyttet datoen til September: Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date September 2004 ESRB Rating: RP Som sagt, dato er ikkje fastsatt. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det vet jeg ikke siden før så stod dette på ign : Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date June 2004 ESRB Rating: RP Men nå har de flyttet datoen til September: Publisher Microsoft Developer Big Blue Box Studios Genre Action RPG Origin: U.K. Number of Players: 1-2 Release Date September 2004 ESRB Rating: RP Som sagt, dato er ikkje fastsatt. Men jeg tror det skal komme i slutten av 2004 eller noe. Antagligvis noe sånt. Kanskje i slutten av sommeren.... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Men jeg tror det skal komme i slutten av 2004 eller noe.Antagligvis noe sånt. Kanskje i slutten av sommeren.... Er det noen grunn til dette eller er det bare din personlige mening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå