kiPas Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hjemme bruker vi trådløst nettverk, vi har 3 pcer oppe å går. Jeg har modemet nede så jeg bruker vanlig tp ledning, men de oppe bruker trådløst. Når jeg spiller cs da, så begynner jeg fint, så plutselig så stopper hele spillet opp (400-500) ms. Dette skjer i 2 sek så kommer jeg inn igjen. Sånn skjer det hele tiden kanskje hvert 10 sekund. Hva er gale? Det skjer av og til at jeg pinger ut av irc. Jeg tror kanskje routeren "refresher" eller noe. HVA ER GALE EGENTLIG? KAN JEG GJØRE NOE MED DET? Lenke til kommentar
Manders Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tja.. gjetter bare! Min router har en Idle timeout. Denne har jeg satt til 60 minutter. Ved default står den på 0. Vet ikke om det kan kanskje være et problem at routeren logger av linjen for et kort øyeblikk?? Lenke til kommentar
kiPas Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm. hvordan kommer jeg inn i routern for å stille på det da? (er litt noob i det ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå